Roztomilá holčička, tatínek a prase. Hlavní postava kultovní reklamy Kofoly se letos v reklamě objevuje již po 16., tentokrát však v novém kabátě. Tuto reklamu zná každý.
Zpráva „ne, ne, vidím“ ve vánoční reklamě Cofoly se během několika let stala velmi populární . I když průměrná reklama rozhodně není u diváků oblíbená, byla to právě tato reklama z roku 2003, která se jim zapsala do srdce. Nyní, když byl remasterován v rozšířené podobě, je na obrazovce dokonce zlaté prasátko, nebojte se. Na místě před kancem utekla sladká holčička se svým otcem. Reklamy jsou nyní bude trvat několik sekund.
„Naše reklama se svým způsobem stala ikonou Vánoc. Navazuje na symboliku kouzelného zlatého prasátka, které chce každý vidět na Štědrý večer. Letošním ročníkem posouváme toto téma ještě o kus dál,“ řekla Mediar.cz Lucija Tarbajovska, marketingová manažerka Kofoly. „Díky kouzlu prasátek rozzáří noční oblohu nové souhvězdí Prasátko, díky ke kterému může celý svět spatřit Zlaté prasátko.
Stačí najít Velkého vozu a správně spojit hvězdy souhvězdí Velkého vozu,“ vysvětlila Tarbajovská. Na scéně se tak objevila Brenna a její majitelka. „Rozhodli jsme se zasvětit adventní čas kouzelnému příběhu, kde hlavní zvířátko je Zlatovláska. Roztomilá holčička, tatínek a prasátko. Kultovní reklamní postavička Kofoly se letos objevuje na obrazovce už po 16., tentokrát ale s novým pláštěm.
Tuto reklamu zná každý.
Vzkaz „Ne nebudu , Viděl jsem to“ ve vánočních reklamách Coffoly byl v průběhu let velmi populární. I když průměrná reklama rozhodně není u diváků oblíbená, byla to tato reklama z roku 2003 , která zanechala stopu v jejich srdcích.
Nyní, když byl remasterován v rozšířené podobě, je na obrazovce dokonce zlaté prasátko, nebojte se. Na místě před kancem utekla sladká holčička se svým otcem.