Vánoce už nikdy nebudou jako dřív ! Ikonická reklama se po 15 letech mění

2137
Sdílejte

Článek pokračuje na další straně

Reklamy se nyní o několik sekund prodlouží.
„Naše reklamy se svým způsobem staly ikonou Vánoc. Navazuje na symboliku kouzelného zlatého prasátka, které chce každý vidět na Štědrý večer. V letošní kampani jsme toto téma posunuli ještě dál,“ říká pro Mediar.cz marketingová manažerka Kofoly Lucija Tarbajovska. „Díky kouzlu prasátka rozzáří noční oblohu nové souhvězdí prasátko. díky tomu budou moci všichni spatřit malé zlaté prasátko.

Stačí jen najít Velkého vozu a správně spojit hvězdy souhvězdí Velkého vozu,“ vysvětlila Tarbajovská. Na scéně se tak objevila Brenna a její majitelka. „Rozhodli jsme se zasvětit adventní čas kouzelnému příběhu, kde Hlavní zvířecí povahou je prase Zlatuška. číst

Rodině oběti nebyla nabídnuta žádná omluva. Dušan Dedeček (60) se poprvé objevil u soudu

Kam dál?

Změna na kterou se budou muset řidiči připravit. Výstražné trojúhelníky za výstražná světla

Matka s dcerou přišly o bydlení a tak již tři měsíce žijí ve fastfoodu. Pomoc od úřadů i místních obyvatel odmítají. Nouzi nepociťují

V odpadkovém koši plném nedopalků našli dva teenageři novorozeně. Mělo násilím přestřiženou pupeční šňůru

Školačka z Hradce snědla želé bonbony s toxickou látkou. Zkolabovala a hodinu ležela na záchodě

Žravé housenky zavíječe zimostrázového zaplavily Česko: Škůdce si lze přinést třeba i ze zahradnictví.

Další články