Tento cvik, který je lepší než 100 sklapovaček: 5 minut denně a za měsíc máte ploché bříško !

1565
Sdílejte


Cvičení má dvě zásadní požadavky – rovnováha a vyrovnaná páteř. Pokud to dodržíte, ve stejnou dobu maximálně efektivně zpevňujete šikmé a přímé břišní svaly. To však není všechno, zpevňujete i svaly páteře a také pánevní svalstvo, proto je cvičení prospěšné zejména pro ženy .

Jak na to?

Nejdříve na výchozí pozici . Posaďte se na zem a do rukou si vezměte malé závaží – činku nebo lahvičku s vodou. Nohy překřižte pokrčte v kolenou a zvedněte ze země. Stejně zvedněte i trup s nataženou páteří – tělo by mělo být ve tvaru písmene V. Nyní natáčejte trup i se závažím v rukách (ruce při těle) na jednu a pak pomalu na druhou stranu. Základem je držet rovnováhu a záda mít narovnaná. Udělejte 20 opakování. Odpočiňte si 2 minuty a pak ještě 15-20 opakování.

Pokračování na další straně

Kam dál?

Známá slovenská celebrita radí, jak může, každá žena dosáhnout pěkného zadku. Vyzkoušíte?

Trápí vás neforemné a měkké bříško? Zkuste tento cvik, funguje na 100% !

Toto je hlavní důvod, proč mnoho lidí přibírá. Pokud se ho dokážete zbavit, kila půjdou dolů!

Možná to bude znít bláznivě, ale pokud si dáte tohoto 2 lžičky před spaním začnete hubnout!

Tajemství rychlého hubnutí, o kterých se mlčí: Kila jdou dolů i bez hladovění !

Další články