Generace Z, tedy lidé narození přibližně mezi lety 1995 a 2010, se od předchozích generací výrazně liší nejen svým životním stylem, ale také nákupními zvyklostmi. Tito mladí lidé vyrůstali v době, kdy moderní technologie a internet byly běžnou součástí každodenního života. Dá se říci, že se narodili s mobilem v ruce, což zásadně ovlivnilo jejich přístup k nakupování. Marketingová konzultantka a specialistka na e-commerce Kristina Kuriaková zdůrazňuje, že jejich nákupní chování je formováno nejen technologiemi, ale také vlivem sociálních sítí a aktuálních trendů.
Kam dál?
- Děti, které pomáhají s domácími pracemi budou v budoucnu úspěšní a slušní lidé tvrdí odborníci
- Během Velikonoc došlo k nešťastné události ve Slovenských Kľačanech. V potoce se utopil teprve dvouletý chlapec
- Na Vánoce přišly nemocné sestřičky o tatínka Milana. Rodina po neštěstí řeší finanční propast
- ÚŽASNÁ PRAVDA: Pokud někomu pomůžete, tak se vám to v životě vrátí!