Generace Z, tedy lidé narození přibližně mezi lety 1995 a 2010, se od předchozích generací výrazně liší nejen svým životním stylem, ale také nákupními zvyklostmi. Tito mladí lidé vyrůstali v době, kdy moderní technologie a internet byly běžnou součástí každodenního života. Dá se říci, že se narodili s mobilem v ruce, což zásadně ovlivnilo jejich přístup k nakupování. Marketingová konzultantka a specialistka na e-commerce Kristina Kuriaková zdůrazňuje, že jejich nákupní chování je formováno nejen technologiemi, ale také vlivem sociálních sítí a aktuálních trendů.
Kam dál?
- Přibývá „kontejnerových“ miminek. Může za to pohodlí rodičů
- Při dnešním půlmaratonu v Praze záchranáři ošetřili desítky lidí, jeden byl v bezvědomí
- Budeme jako nazí: Umělá inteligence už dokáže číst myšlenky i bez implantátů v mozku
- Tuhle rostlinu má řada z vás na zahradě běžně – díky EU však hrozí za její přítomnost půlmilionová pokuta