Generace Z, tedy lidé narození přibližně mezi lety 1995 a 2010, se od předchozích generací výrazně liší nejen svým životním stylem, ale také nákupními zvyklostmi. Tito mladí lidé vyrůstali v době, kdy moderní technologie a internet byly běžnou součástí každodenního života. Dá se říci, že se narodili s mobilem v ruce, což zásadně ovlivnilo jejich přístup k nakupování. Marketingová konzultantka a specialistka na e-commerce Kristina Kuriaková zdůrazňuje, že jejich nákupní chování je formováno nejen technologiemi, ale také vlivem sociálních sítí a aktuálních trendů.
Kam dál?
- Máte alergii na partnera ? Vadí vám, jak jí nebo dýchá? Vítejte v pokročilé manželské krizi! Máte ještě šanci? Lze tohle překonat?
- Chtěla vypadat jako živá Barbie, dnes všem nahání strach !
- Mladá žena holdovala bublinkovému čaji, z ledvin jí vyoperovali přes 300 kamenů
- Fialova vláda plánuje kontrolovat nákupy Čechů v zahraničí