Generace Z, tedy lidé narození přibližně mezi lety 1995 a 2010, se od předchozích generací výrazně liší nejen svým životním stylem, ale také nákupními zvyklostmi. Tito mladí lidé vyrůstali v době, kdy moderní technologie a internet byly běžnou součástí každodenního života. Dá se říci, že se narodili s mobilem v ruce, což zásadně ovlivnilo jejich přístup k nakupování. Marketingová konzultantka a specialistka na e-commerce Kristina Kuriaková zdůrazňuje, že jejich nákupní chování je formováno nejen technologiemi, ale také vlivem sociálních sítí a aktuálních trendů.
Kam dál?
- Jak se dá zvládnout nedostatek spánku po noční směně? Toto by si měl přečíst každý
- Na palubě zříceného letadla ve Washingtonu byli krasobruslaři se svými trenéry. Včetně ruských mistrů světa
- Zemřel na rakovinu ve věku 27 let – Jeho rodina našla zprávu na Facebooku o 24 hodin dříve
- Češi se zásobují alkoholem před koncem roku. Po Novém roce bude dražší








