Generační rozdíly u nákupního košíku. Jaké jsou návyky dnešních dvacátníků a třicátníků?

297
Sdílejte

Generace Z, tedy lidé narození přibližně mezi lety 1995 a 2010, se od předchozích generací výrazně liší nejen svým životním stylem, ale také nákupními zvyklostmi. Tito mladí lidé vyrůstali v době, kdy moderní technologie a internet byly běžnou součástí každodenního života. Dá se říci, že se narodili s mobilem v ruce, což zásadně ovlivnilo jejich přístup k nakupování. Marketingová konzultantka a specialistka na e-commerce Kristina Kuriaková zdůrazňuje, že jejich nákupní chování je formováno nejen technologiemi, ale také vlivem sociálních sítí a aktuálních trendů.

Kam dál?

Podle vědců dokáže lidské tělo vnímat příchod smrti díky čichu. Nos dobře ví, kdy se blíží konec

Otřesného chování se na dovolené : Čech v Egyptě vyryl jméno „Láďa“ do krunýře želvy. Vrchol krutosti, zuří lidé

Tragické úmrtí českého chlapce v Německu: Policie již zná výsledky pitvy. Roli hrál poslední vlak

10 běžných věcí, které nosí smůlu. Dávejte pozor na sůl, suvenýry z cest i divné dárky. Máte je doma i vy!

Průzkum ukázal, že muži v seznamkách míří příliš vysoko. Jsou nároční a proto zůstávají sami

Další články