Generační rozdíly u nákupního košíku. Jaké jsou návyky dnešních dvacátníků a třicátníků?

262
Sdílejte

Generace Z, tedy lidé narození přibližně mezi lety 1995 a 2010, se od předchozích generací výrazně liší nejen svým životním stylem, ale také nákupními zvyklostmi. Tito mladí lidé vyrůstali v době, kdy moderní technologie a internet byly běžnou součástí každodenního života. Dá se říci, že se narodili s mobilem v ruce, což zásadně ovlivnilo jejich přístup k nakupování. Marketingová konzultantka a specialistka na e-commerce Kristina Kuriaková zdůrazňuje, že jejich nákupní chování je formováno nejen technologiemi, ale také vlivem sociálních sítí a aktuálních trendů.

Kam dál?

Jak často byste měli mít pohlavní styk v manželství? Pokud je to méně než TOTO ČÍSLO, hrozí riziko rozvodu!

NASA zveřejnila pochmurnou prognózu o konci života na Zemi

Na jihu Moravy mají lidé kvůli suchu zákaz zalévat zahrady. Hrozí pokuty

Tohle vám může zničit vztah! 6 věcí, které muži na ženách nemají rádi

Armáda chce nové polní kuchyně. Ministerstvo obrany proto rozjelo ve velkém nákupy nových kuchyní za více než čtyři miliardy korun

Další články