Generační rozdíly u nákupního košíku. Jaké jsou návyky dnešních dvacátníků a třicátníků?

327
Sdílejte

Generace Z, tedy lidé narození přibližně mezi lety 1995 a 2010, se od předchozích generací výrazně liší nejen svým životním stylem, ale také nákupními zvyklostmi. Tito mladí lidé vyrůstali v době, kdy moderní technologie a internet byly běžnou součástí každodenního života. Dá se říci, že se narodili s mobilem v ruce, což zásadně ovlivnilo jejich přístup k nakupování. Marketingová konzultantka a specialistka na e-commerce Kristina Kuriaková zdůrazňuje, že jejich nákupní chování je formováno nejen technologiemi, ale také vlivem sociálních sítí a aktuálních trendů.

Kam dál?

Apokalypsa v Súdánu: Na satelitních snímcích jdou vidět hory mrtvol

Skandál na Slovensku: Žena zemřela po operaci srdce. V době, kdy ještě ležela na operačním stole, se operatér zúčastnil tiskovky s ministrem

V centrále VZP zasahuje policie. Případ souvisí s veřejnými zakázkami a zadrženo bylo 19 osob

Češi se bojí stáří, ukázal průzkum. Samota, nedostatek peněz i problémy se zdravím

Útok nožem ve vlaku mířícím do Londýna: Zraněno bylo deset lidí, devět z nich je v ohrožení života

Další články