V průběhu posledních deseti let došlo k pětinásobnému nárůstu počtu takových případů na základních školách, zatímco na středních školách je to dokonce sedminásobek. Tento trend představuje významnou výzvu pro vzdělávací systém a vyžaduje komplexní řešení. Inkluze, tedy začleňování žáků s různými formami postižení do běžných tříd, byla v České republice zavedena s cílem poskytnout rovné vzdělávací příležitosti všem dětem. Nicméně, s rostoucím počtem žáků s poruchami chování se ukazuje, že současné podmínky a přístupy nemusí být dostatečné pro zvládání této situace. Učitelé se ocitají pod stále větším tlakem, neboť se musí vypořádávat s náročnými situacemi ve třídách, kde jsou žáci s poruchami chování. Často jim chybí dostatečná podpora a speciální školení, která by jim pomohla efektivněji pracovat s těmito dětmi.
Kam dál?
- Další mimořádná tragédie: V oblíbené turistické destinaci, turecké Antalyi, zemřely dvě Češky
- Vědci přišli na to, co se děje v našem vědomí po smrti! Toto vás rozhodně vystraší!
- Je ošklivý jako opice? Nevadí, jen mizivé procento žen si myslí, že muž má mít hezkou tvář
- Tato žena má opravdu zvláštní praktiky výchovy dětí! Jaký máte názor na to, co udělala?