Nezvladatelní žáci? Poruch chování přibývá, učitelé se hroutí

656
Sdílejte

V průběhu posledních deseti let došlo k pětinásobnému nárůstu počtu takových případů na základních školách, zatímco na středních školách je to dokonce sedminásobek. Tento trend představuje významnou výzvu pro vzdělávací systém a vyžaduje komplexní řešení. Inkluze, tedy začleňování žáků s různými formami postižení do běžných tříd, byla v České republice zavedena s cílem poskytnout rovné vzdělávací příležitosti všem dětem. Nicméně, s rostoucím počtem žáků s poruchami chování se ukazuje, že současné podmínky a přístupy nemusí být dostatečné pro zvládání této situace. Učitelé se ocitají pod stále větším tlakem, neboť se musí vypořádávat s náročnými situacemi ve třídách, kde jsou žáci s poruchami chování. Často jim chybí dostatečná podpora a speciální školení, která by jim pomohla efektivněji pracovat s těmito dětmi.

Kam dál?

Matka s dcerou přišly o bydlení a tak již tři měsíce žijí ve fastfoodu. Pomoc od úřadů i místních obyvatel odmítají. Nouzi nepociťují

V odpadkovém koši plném nedopalků našli dva teenageři novorozeně. Mělo násilím přestřiženou pupeční šňůru

Školačka z Hradce snědla želé bonbony s toxickou látkou. Zkolabovala a hodinu ležela na záchodě

Žravé housenky zavíječe zimostrázového zaplavily Česko: Škůdce si lze přinést třeba i ze zahradnictví.

Armáda České republiky usiluje o lepší získávání dat o obyvatelích i firmách, aby byla schopna rychleji a efektivněji provést mobilizaci v případě válečné krize

Další články