Článek pokračuje na další straně
Reklamy se nyní o několik sekund prodlouží.
„Naše reklamy se svým způsobem staly ikonou Vánoc. Navazuje na symboliku kouzelného zlatého prasátka, které chce každý vidět na Štědrý večer. V letošní kampani jsme toto téma posunuli ještě dál,“ říká pro Mediar.cz marketingová manažerka Kofoly Lucija Tarbajovska. „Díky kouzlu prasátka rozzáří noční oblohu nové souhvězdí prasátko. díky tomu budou moci všichni spatřit malé zlaté prasátko.
Stačí jen najít Velkého vozu a správně spojit hvězdy souhvězdí Velkého vozu,“ vysvětlila Tarbajovská. Na scéně se tak objevila Brenna a její majitelka. „Rozhodli jsme se zasvětit adventní čas kouzelnému příběhu, kde Hlavní zvířecí povahou je prase Zlatuška. číst
Rodině oběti nebyla nabídnuta žádná omluva. Dušan Dedeček (60) se poprvé objevil u soudu