Vánoce už nikdy nebudou jako dřív ! Ikonická reklama se po 15 letech mění

2773
Sdílejte

Článek pokračuje na další straně

Reklamy se nyní o několik sekund prodlouží.
„Naše reklamy se svým způsobem staly ikonou Vánoc. Navazuje na symboliku kouzelného zlatého prasátka, které chce každý vidět na Štědrý večer. V letošní kampani jsme toto téma posunuli ještě dál,“ říká pro Mediar.cz marketingová manažerka Kofoly Lucija Tarbajovska. „Díky kouzlu prasátka rozzáří noční oblohu nové souhvězdí prasátko. díky tomu budou moci všichni spatřit malé zlaté prasátko.

Stačí jen najít Velkého vozu a správně spojit hvězdy souhvězdí Velkého vozu,“ vysvětlila Tarbajovská. Na scéně se tak objevila Brenna a její majitelka. „Rozhodli jsme se zasvětit adventní čas kouzelnému příběhu, kde Hlavní zvířecí povahou je prase Zlatuška. číst

Rodině oběti nebyla nabídnuta žádná omluva. Dušan Dedeček (60) se poprvé objevil u soudu

Kam dál?

Poplatky pro ČT? Překvapení, zmatek i nepochopení. Vždyť českým zprávám nerozumíme a máme jen večerku, diví se Vietnamci

Ryanair ruší stovky letů. Mohutná stávka dispečerů zasáhla dovolenkové plány

Jak často byste měli mít pohlavní styk v manželství? Pokud je to méně než TOTO ČÍSLO, hrozí riziko rozvodu!

NASA zveřejnila pochmurnou prognózu o konci života na Zemi

Na jihu Moravy mají lidé kvůli suchu zákaz zalévat zahrady. Hrozí pokuty

Další články