Vánoce už nikdy nebudou jako dřív ! Ikonická reklama se po 15 letech mění

2788
Sdílejte

Článek pokračuje na další straně

Reklamy se nyní o několik sekund prodlouží.
„Naše reklamy se svým způsobem staly ikonou Vánoc. Navazuje na symboliku kouzelného zlatého prasátka, které chce každý vidět na Štědrý večer. V letošní kampani jsme toto téma posunuli ještě dál,“ říká pro Mediar.cz marketingová manažerka Kofoly Lucija Tarbajovska. „Díky kouzlu prasátka rozzáří noční oblohu nové souhvězdí prasátko. díky tomu budou moci všichni spatřit malé zlaté prasátko.

Stačí jen najít Velkého vozu a správně spojit hvězdy souhvězdí Velkého vozu,“ vysvětlila Tarbajovská. Na scéně se tak objevila Brenna a její majitelka. „Rozhodli jsme se zasvětit adventní čas kouzelnému příběhu, kde Hlavní zvířecí povahou je prase Zlatuška. číst

Rodině oběti nebyla nabídnuta žádná omluva. Dušan Dedeček (60) se poprvé objevil u soudu

Kam dál?

Umírání za zdmi nemocnic, kde se z lidských bytostí stávají pacienti, čísla a diagnózy. Proč neumíme říct sbohem a co to dělá s naší duší

Občanské poradny zažívají nápor lidí : Přibývá těch, kteří nezvládají splácet životní náklady a dluhy

Proč zmrazit chléb? Zlepšuje trávení a snižuje krevní cukr

4 typy žen, které přitahují psychopaty. Nepatříte mezi ně?

Podle vědců dokáže lidské tělo vnímat příchod smrti díky čichu. Nos dobře ví, kdy se blíží konec

Další články