Lidl nastavuje lidem dvojí ceny. Zboží sleví klidně o polovinu, ale jenom někomu

976
Sdílejte

Lidl, známý řetězec supermarketů, zavedl nový systém slev, který vyvolal mezi zákazníky rozporuplné reakce. Tento systém totiž nabízí výrazné slevy, například až o 50 %, ale pouze těm, kteří si stáhnou mobilní aplikaci Lidl Plus a označí konkrétní prodejnu jako svou oblíbenou. Ostatní zákazníci, kteří aplikaci nepoužívají, musí za stejné zboží zaplatit plnou cenu. Tento přístup vyvolal debaty o tom, zda se jedná o diskriminaci, nebo jen o moderní marketingovou strategii.

Jak systém funguje?

Na cenovkách v prodejnách Lidl se objevily drobné poznámky, které upozorňují, že sleva platí pouze pro zákazníky s aplikací Lidl Plus, kteří mají danou prodejnu označenou jako oblíbenou.

Kam dál?

Česko dostalo úkol. Máme začít ve školách učit děti slovensky

Šokující zpověď psychologa : Puberťáci nemají soucit a nenávidí rodiče. Mění se jim mozek

Školní vzpoura na Frýdecko-Místecku: Děti kopaly do dveří ředitelny, vedení muselo zavolat policii

Matka vyhodila dvě malé dcerky na ulici. Řekla jim, ať se o sebe postarají samy a doma vyměnila zámky

Zákaz spalovacích motorů v roce 2035 padá: Bruselu došla trpělivost, rozhodl dopis z Berlína

Další články