Lidl nastavuje lidem dvojí ceny. Zboží sleví klidně o polovinu, ale jenom někomu

701
Sdílejte

Lidl, známý řetězec supermarketů, zavedl nový systém slev, který vyvolal mezi zákazníky rozporuplné reakce. Tento systém totiž nabízí výrazné slevy, například až o 50 %, ale pouze těm, kteří si stáhnou mobilní aplikaci Lidl Plus a označí konkrétní prodejnu jako svou oblíbenou. Ostatní zákazníci, kteří aplikaci nepoužívají, musí za stejné zboží zaplatit plnou cenu. Tento přístup vyvolal debaty o tom, zda se jedná o diskriminaci, nebo jen o moderní marketingovou strategii.

Jak systém funguje?

Na cenovkách v prodejnách Lidl se objevily drobné poznámky, které upozorňují, že sleva platí pouze pro zákazníky s aplikací Lidl Plus, kteří mají danou prodejnu označenou jako oblíbenou.

Kam dál?

Při výchově přehnaná starostlivost může nadělat víc škody než užitku

Celý život „drží“ stát , v důchodu je potrestáme. Podle vlády nejvíce doplatí Husákovy děti na schválenou důchodovou reformu

V ruské Brjanské oblasti u hranic s Ukrajinou se zřítil most, do něhož následně narazil osobní vlak. Na místě jsou mrtví a desítky zraněných

Nevadí, že je tlustá. Hlavně když je mladá. Ať mají osobní preference různé, jedna věc je jistá. Mužům se prostě líbí mladé ženy

Když si lidé neustále stěžují na všechno a všechny: Proč to děláme a jak s tím pracovat?

Další články