Lidl přichází s novinkou, která by mohla změnit způsob, jakým nakupujeme. V některých svých německých obchodech, začínající pilotním projektem v Bietigheim-Bissingen, zavádí samoobslužné pokladny.Tato změna není pouze kosmetická; jde o strategický krok, který může zlepšit zákaznický zážitek a zároveň efektivitu prodejny. Na rozdíl od Velké Británie a Švýcarska, kde Lidl využívá technologie společnosti Diebold Nixdorf, v Německu se rozhodl pro hardware od švýcarského specialisty 4POS ve spojení s platformní strategií.
Kam dál?
- Také pracujete zadarmo? Studie ukazují, že na ženách zůstává až 75 % veškeré neplacené práce, které zahrnují péči o domácnost, děti a starší členy rodiny
- Kdy je ten správný čas přestat řídit a varovné signály, které by měly seniory upozornit, že nastal čas zvážit ukončení řízení
- Nenávistné komentáře nejsou už svobodným projevem, ale trestným činem
- Alana (26) odjela do Turecka si nechat opravit zuby za 170 tisíc : Toto je výsledek