Lidl přichází s novinkou, která by mohla změnit způsob, jakým nakupujeme. V některých svých německých obchodech, začínající pilotním projektem v Bietigheim-Bissingen, zavádí samoobslužné pokladny.Tato změna není pouze kosmetická; jde o strategický krok, který může zlepšit zákaznický zážitek a zároveň efektivitu prodejny. Na rozdíl od Velké Británie a Švýcarska, kde Lidl využívá technologie společnosti Diebold Nixdorf, v Německu se rozhodl pro hardware od švýcarského specialisty 4POS ve spojení s platformní strategií.
Kam dál?
- Zjistilo se, že testy neodhalují Covid, ale přítomnost tohohle… Proto je v republice tolik pozitivních lidí
- Letecké neštěstí ve Filadelfii : Zřítilo se letadlo lékařské služby s dětskou pacientkou. Všichni na palubě zemřeli, čekají se oběti v ulicích
- Farmář se snaží eliminovat útočícího medvěda již měsíc. Na místo toho našel dalších 11…
- Na zdi Filozofické fakulty se objevil emotivní vzkaz