Lidl přichází s novinkou, která by mohla změnit způsob, jakým nakupujeme. V některých svých německých obchodech, začínající pilotním projektem v Bietigheim-Bissingen, zavádí samoobslužné pokladny.Tato změna není pouze kosmetická; jde o strategický krok, který může zlepšit zákaznický zážitek a zároveň efektivitu prodejny. Na rozdíl od Velké Británie a Švýcarska, kde Lidl využívá technologie společnosti Diebold Nixdorf, v Německu se rozhodl pro hardware od švýcarského specialisty 4POS ve spojení s platformní strategií.
Kam dál?
- David Rauch v roli Radima Dochleby v komedii Bota jménem Melichar je dnes významným producentem
- Žena se přiznala k bizarní praktice : Raději budu těhotná než mít menstruaci
- Mrazivé předpovědi Nostradama: Změní se studená válka na horkou?! Střeste se, co řekl o roce 2024
- Dnešní padesátníci jsou poslední odolná generace, která zažila šťastné dětství