Slevy začínají řešit i lidé s vyššími příjmy. Češi proti Evropě zchudli

447
Sdílejte

V roce 2024 došlo k mírnému poklesu podílu zboží prodaného ve slevách, což bylo poprvé od pandemie covidu. Tento pokles byl však tak nepatrný, že ho čeští zákazníci pravděpodobně ani nezaznamenali. Slevy stále tvořily 64 % z celkových tržeb obchodníků, což je v maloobchodním sektoru označováno jako promoce. Česká republika si v tomto ohledu udržuje vedoucí postavení v Evropě, zejména v supermarketech, diskontech a hypermarketech. V jiných typech prodejen, jako jsou drogistické řetězce, je podíl slev nižší, například 40 %, a v online prodeji rychloobrátkového zboží dokonce jen 26 %.

Kam dál?

V centrále VZP zasahuje policie. Případ souvisí s veřejnými zakázkami a zadrženo bylo 19 osob

Češi se bojí stáří, ukázal průzkum. Samota, nedostatek peněz i problémy se zdravím

Útok nožem ve vlaku mířícím do Londýna: Zraněno bylo deset lidí, devět z nich je v ohrožení života

Nekonečný spor o ukrajinskou vlajku na Národním muzeu: Aktivisté zuří a žádají její návrat

Česká cestovka končí. Zájezdy bude pořádat pouze do konce letošního roku

Další články