V roce 2024 došlo k mírnému poklesu podílu zboží prodaného ve slevách, což bylo poprvé od pandemie covidu. Tento pokles byl však tak nepatrný, že ho čeští zákazníci pravděpodobně ani nezaznamenali. Slevy stále tvořily 64 % z celkových tržeb obchodníků, což je v maloobchodním sektoru označováno jako promoce. Česká republika si v tomto ohledu udržuje vedoucí postavení v Evropě, zejména v supermarketech, diskontech a hypermarketech. V jiných typech prodejen, jako jsou drogistické řetězce, je podíl slev nižší, například 40 %, a v online prodeji rychloobrátkového zboží dokonce jen 26 %.
Kam dál?
- Malá holčička kvůli své nemoci nemohla s ostatními spolužáky na výlet. Oddaná učitelka se však rozhodla dívku nést, aby o žádný výlet nepřišla
 - Nervózní ženy by měly pít šampaňské každý den. 3 důvody, proč tomu tak je…
 - Poprava v Klánovickém lese: Miminko střelené do hrudníku a mrazivá slova svědkyně
 - Drama na pohřbu v Kutné Hoře : Senior zaútočil nožem, zranil dva příbuzné
 








