V roce 2024 došlo k mírnému poklesu podílu zboží prodaného ve slevách, což bylo poprvé od pandemie covidu. Tento pokles byl však tak nepatrný, že ho čeští zákazníci pravděpodobně ani nezaznamenali. Slevy stále tvořily 64 % z celkových tržeb obchodníků, což je v maloobchodním sektoru označováno jako promoce. Česká republika si v tomto ohledu udržuje vedoucí postavení v Evropě, zejména v supermarketech, diskontech a hypermarketech. V jiných typech prodejen, jako jsou drogistické řetězce, je podíl slev nižší, například 40 %, a v online prodeji rychloobrátkového zboží dokonce jen 26 %.
Kam dál?
- Tragédií začaly letní prázdniny na Litoměřicku, dva chlapci vylezli v Račicích na odstavený vagon, jeden z nich po zásahu proudem zemřel
- Letecká neštěstí na Prostějovsku: Pilot kluzáku nezvládl přistání, zemřel
- První předpověď na léto : Letos se pořádně zapotíme. Udeří extrémní vlny veder, počasí se vymkne kontrole
- Celoživotní láska: Narodili se ve stejný den, přežili spolu tak krásných 75 let a odešli spolu do nebe pouze s rozdílem jediného dne…