Děti do nákupního vozíku nepatří, myslí si lidé. Nelíbí se to ani řetězcům

893
Sdílejte

Jak se k tomu staví obchodní řetězce?

Obchodní řetězce se snaží zajistit čistotu a hygienu nákupních vozíků. Například Kaufland provádí generální čištění vozíků dvakrát ročně a běžnou údržbu zajišťují zaměstnanci. Lidl čistí vozíky jednou za čtvrt roku a zdůrazňuje, že prostor pro děti je určen pouze v přední části vozíku, kde je speciální sedátko. „Děti by neměly sedět v části určené pro zboží, protože to není bezpečné a může dojít ke znečištění potravin,“ uvedla tisková mluvčí společnosti Lidl. Obchody zároveň apelují na ohleduplnost zákazníků a zodpovědné chování rodičů.

Téma dětí v nákupních vozících rozděluje veřejnost. Zatímco rodiče argumentují praktičností a nutností, ostatní zákazníci upozorňují na hygienické a bezpečnostní problémy. Obchodní řetězce se snaží najít kompromis a zajistit čistotu vozíků, ale zároveň apelují na rodiče, aby využívali určené prostory a dbali na ohleduplnost vůči ostatním. Možná řešení, jako jsou dětské koutky nebo hygienická opatření, by mohla situaci zlepšit a usnadnit nákupy všem.

Kam dál?

Šokující zpověď psychologa : Puberťáci nemají soucit a nenávidí rodiče. Mění se jim mozek

Školní vzpoura na Frýdecko-Místecku: Děti kopaly do dveří ředitelny, vedení muselo zavolat policii

Matka vyhodila dvě malé dcerky na ulici. Řekla jim, ať se o sebe postarají samy a doma vyměnila zámky

Zákaz spalovacích motorů v roce 2035 padá: Bruselu došla trpělivost, rozhodl dopis z Berlína

Zákaz alkoholu i pro spolujezdce. Slovenští politici si od novinky slibují větší bezpečnost na cestách

Další články