Děti do nákupního vozíku nepatří, myslí si lidé. Nelíbí se to ani řetězcům

828
Sdílejte

Jak se k tomu staví obchodní řetězce?

Obchodní řetězce se snaží zajistit čistotu a hygienu nákupních vozíků. Například Kaufland provádí generální čištění vozíků dvakrát ročně a běžnou údržbu zajišťují zaměstnanci. Lidl čistí vozíky jednou za čtvrt roku a zdůrazňuje, že prostor pro děti je určen pouze v přední části vozíku, kde je speciální sedátko. „Děti by neměly sedět v části určené pro zboží, protože to není bezpečné a může dojít ke znečištění potravin,“ uvedla tisková mluvčí společnosti Lidl. Obchody zároveň apelují na ohleduplnost zákazníků a zodpovědné chování rodičů.

Téma dětí v nákupních vozících rozděluje veřejnost. Zatímco rodiče argumentují praktičností a nutností, ostatní zákazníci upozorňují na hygienické a bezpečnostní problémy. Obchodní řetězce se snaží najít kompromis a zajistit čistotu vozíků, ale zároveň apelují na rodiče, aby využívali určené prostory a dbali na ohleduplnost vůči ostatním. Možná řešení, jako jsou dětské koutky nebo hygienická opatření, by mohla situaci zlepšit a usnadnit nákupy všem.

Kam dál?

Jak často byste měli mít pohlavní styk v manželství? Pokud je to méně než TOTO ČÍSLO, hrozí riziko rozvodu!

NASA zveřejnila pochmurnou prognózu o konci života na Zemi

Na jihu Moravy mají lidé kvůli suchu zákaz zalévat zahrady. Hrozí pokuty

Tohle vám může zničit vztah! 6 věcí, které muži na ženách nemají rádi

Armáda chce nové polní kuchyně. Ministerstvo obrany proto rozjelo ve velkém nákupy nových kuchyní za více než čtyři miliardy korun

Další články