Děti do nákupního vozíku nepatří, myslí si lidé. Nelíbí se to ani řetězcům

853
Sdílejte

Jak se k tomu staví obchodní řetězce?

Obchodní řetězce se snaží zajistit čistotu a hygienu nákupních vozíků. Například Kaufland provádí generální čištění vozíků dvakrát ročně a běžnou údržbu zajišťují zaměstnanci. Lidl čistí vozíky jednou za čtvrt roku a zdůrazňuje, že prostor pro děti je určen pouze v přední části vozíku, kde je speciální sedátko. „Děti by neměly sedět v části určené pro zboží, protože to není bezpečné a může dojít ke znečištění potravin,“ uvedla tisková mluvčí společnosti Lidl. Obchody zároveň apelují na ohleduplnost zákazníků a zodpovědné chování rodičů.

Téma dětí v nákupních vozících rozděluje veřejnost. Zatímco rodiče argumentují praktičností a nutností, ostatní zákazníci upozorňují na hygienické a bezpečnostní problémy. Obchodní řetězce se snaží najít kompromis a zajistit čistotu vozíků, ale zároveň apelují na rodiče, aby využívali určené prostory a dbali na ohleduplnost vůči ostatním. Možná řešení, jako jsou dětské koutky nebo hygienická opatření, by mohla situaci zlepšit a usnadnit nákupy všem.

Kam dál?

Umírání za zdmi nemocnic, kde se z lidských bytostí stávají pacienti, čísla a diagnózy. Proč neumíme říct sbohem a co to dělá s naší duší

Občanské poradny zažívají nápor lidí : Přibývá těch, kteří nezvládají splácet životní náklady a dluhy

Proč zmrazit chléb? Zlepšuje trávení a snižuje krevní cukr

4 typy žen, které přitahují psychopaty. Nepatříte mezi ně?

Podle vědců dokáže lidské tělo vnímat příchod smrti díky čichu. Nos dobře ví, kdy se blíží konec

Další články