Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- VELKÉ NEŠTĚSTÍ : Žena s malým dítětem v náručí si stoupla přímo před projíždějící vlak, neměly šanci přežít
- V Pardubické nemocnici podalo výpověď najednou 56 lékařů z celkem šesti různých oddělení
- Výměna manželek nám s Ivou stále ničí život, říká Marian : Byl jsem i na policii. Manželé se už 7. let potýkají s nepříjemnými důsledky
- EU chce zakázat Krtečka. Je černý a kope díry v zemi. Jaký problém vyvolal svou kontroverzí?