Nasupená seniorka z Brna vyžadovala řešení reklamace na tísňové lince. Hrozí jí za to tučná pokuta

624
Sdílejte

Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.

Kam dál?

Mareček (†9 měsíců) zemřel na zástavu dechu. Svrab, modřiny, podezřelé úrazy, život v jednopokojovém plesnivém bytě. Kojence doma hlídali předškoláci

Konec v Ulici?!Posteskla si Jaroslava Obermaierová (78), protože už dva měsíce netočí! Má strach, co s její postavou Vilmy Nyklové bude

Zoufalá matka z Thajska si nechala zbudovat vězeňskou celu, aby byla v bezpečí před drogově závislým synem

Generace Z si zvykla komunikovat jinak : Raději poslat pár zpráv než zavolat. Neustále mají mobil v ruce. Když se jim ale chcete dovolat, je dost možné, že se vám to nepodaří

Les není veřejné WC: Jak tedy správně uspokojit své fyziologické potřeby v horách tak, aby po nás nezůstávaly kopy bílých kapesníků?

Další články