Nasupená seniorka z Brna vyžadovala řešení reklamace na tísňové lince. Hrozí jí za to tučná pokuta

708
Sdílejte

Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.

Kam dál?

Jak na cestování letadlem? Jak se obléct ? Proč nenosit legíny, nezouvat se a kam si sedat při turbulencích

Proč Poláci staví 200 tisíc bytů ročně a Češi jen 30 tisíc? Experti navrhují řešení pro dostupnější bydlení

Cesta na vlastní svatbu skončila neštěstím. Muž havaroval a na místě zemřel, bylo mu teprve 45

Dvě lekce, které se musíte naučit pro úspěšné manželství: Jak vytvořit pevný a šťastný vztah

Rodina malé Madlenky dostala další pozitivní zprávy : Máme „nouzového dárce“, hledání ale nekončí, říká lékařka

Další články