Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- Česká cestovka končí. Zájezdy bude pořádat pouze do konce letošního roku
- Líbáte své děti na ústa? Nedělejte to, tady je důvod
- V Brně se stála fronta na maso v housce. Největší pozornost vzbudil muž, který před restaurací kempoval padesát hodin, aby byl první v řadě
- Pamatujete? Potraviny za komunistů….takto vypadaly. Mnohé milujeme dodnes








