Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- Jsem perský princ. Miluji Tě a přijedu za Tebou. Ale pošli mi na cestu peníze
- Za jízdu v novém pruhu se záhadným kosočtvercem hrozí vysoké pokuty. Řidiči mu nerozumí
- Domácí porod skončil neštěstím: Žena měla rodit císařem, do nemocnice odmítla, dítě zemřelo
- Policie zastavila muže, protože řídil bez dětské autosedačky. Když se otočil na stranu spolujezdce, byl šokován!