Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- Nepochopitelný čin na sídlišti Portyč v Písku : Neznámý pachatel tam zastřelil fenku českého horského psa, která pobíhala po oplocené zahradě
- Mzdy 2025: Průměrná měsíční mzda letos přesáhne 46 tisíc korun. Kdo si letos vydělá nejvíc a kdo nejméně?
- Cirkusový horský lev, spoutaný 20 let, poprvé zažívá svobodu
- 4 důvody, proč jsou druhá manželství lepší než první!