Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- Zapnuli přehrávání filmu a věnovali se jiným činnostem nebo třeba odešli do práce : Jak se podvádělo při Oscarech
- AKTUÁLNĚ : Smrtelná nehoda na Vltavě : Loď, na které se nacházelo sedm osob, se převrátila. Jeden muž se utopil. Posádku zřejmě překvapil silný proud
- Na úřad práce přišel muž s požadavkem : Chci 140 tisíc na spotřebiče a elektrokolo. Jsem v hmotné nouzi. Od úřadu dostal tisícovku
- VTIPNÉ VIDEO : Majitel natáčí, jak koně ve stáji poklidně chrápou a prdí