Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- Návrat roušek : Roušky budou povinné od 1. září ve veřejné dopravě a vnitřních prostorech.Opatření neplatí v……..
- Těhotná manželka dubajského milionáře prozradila, co očekává za to, že dá muži potomka. Lidé jsou v šoku!
- S předpověďmi o zemětřesení se roztrhl pytel: Takto vědec varoval před katastrofou tři dny před ní na sociální síti!
- Pes se každý den dívá do kanálu, dokud si kolemjdoucí nevšimli, na co se ve skutečnosti dívá!