Hlavní fasádu tvořilo obrovské okno o rozměrech 30 x 18 metrů. Denní návštěvnost dosahovala v průměru 35 tisíc lidí, před Vánoci až dvojnásobek. Během největšího náporu se musel vstup omezovat. V Bílé labuti se prodávalo široké spektrum zboží od parfémů, přes látky, konfekci až po nábytek. Konaly se zde i výstavy uměleckých děl a módní přehlídky.V posledních letech sláva obchodního domu poněkud vybledla, ale plánovaná rozsáhlá rekonstrukce by mu měla vrátit lesk a proměnit ho v moderní nákupní galerii s revitalizovaným okolím. I přes určitý úpadek zůstává Bílá labuť důležitou architektonickou památkou a připomínkou golden éry pražských obchodních domů.
Kam dál?
- Jak jsme dříve žili? V Československu se zlato šetřilo na zuby a pro snubáky se chodilo s papírem
- Školní svačiny za socialismu: Chleba v ubrousku, mléko v pytlíku, sladký rohlík a jogurt Jovo
- Pamatujete čokolády za socialismu ? Kofila za dvě padesát, tuzexové vzácnosti i podivná nugátová hmota
- Žena slaví 100té narozeniny, zatímco její pravnučka slaví své první!