Diváci reagují na minisérii o zesnulé hvězdě Ivetě Bartošové. Tvrdá kritika na podobu a výkony herců i chvála

10006
Sdílejte

Minisérie se snaží zachytit Ivetin raketový vzestup ke slávě v 80. letech, kdy se stala idolem a vzorem pro tisíce dospívajících. Někteří diváci ocenili snahu tvůrců o autentičnost a celkové pozitivní vyznění prvního dílu. Pochvalu si vysloužila i věrná podoba herce představujícího Petra Sepéšiho. Jiní však kritizovali například nepovedené paruky hereček nebo to, že představitelka Ivety příliš nevystihla něhu a osobitost skutečné zpěvačky.Tvůrci se při natáčení snažili o maximální věrnost a autenticitu.Důležitým oceněním pro ně bylo, když sestra Ivety po zhlédnutí dílu s jejich maminkou řekla, že měla pocit, jako by se po dlouhé době opět setkala se svou dcerou.Při natáčení se odehrála řada pozoruhodných momentů. Představitelka Ivety Anna Fialová se učila nejen text a choreografii, ale i zpívat Ivetiny písně, což pro ni bylo velmi náročné. Představitel Karla Gotta Ondřej Ruml zase svým výkonem dokázal rozdělit názory diváků. Velkou přípravu věnoval své roli i představitel Ladislava Štaidla Ondřej Brzobohatý.Minisérie se dočkala už dvou řad a nyní se připravuje i třetí série, která by měla přiblížit i zpěvaččin vztah se synem Arturem. Důležitou postavu zde zřejmě sehraje i bulvární novinářka Gabi, jejíž obsazení bylo pro tvůrce náročné.Celkově minisérie Iveta vyvolává silné reakce a rozděluje diváky. Někteří oceňují snahu přiblížit život slavné zpěvačky, jiným vadí určité nedostatky v castingu a zpracování. Jasné však je, že osud Ivety Bartošové je stále tématem, které českou veřejnost nenechává chladnou.„Viděla jsem zatím první díl a za mě dobrý. Je docela těžké najít herce, aby odpovídali skutečnosti. Snaha ale byla. Už se těším na další díl,“ uvedla jedna z divaček.„Líbilo se mi to, jenom podle mě mohly mít protagonistky lépe udělanou paruku. To mi hrozně bilo do očí.

Kam dál?

Všechno trápení je snad konečně u konce a Kateřina Brožová (56) už se zase může těšit ze života. Fanouškům ukázala svoji novou lásku

Vlastimil Harapes týden před smrtí zkolaboval před domem. O svých zdravotních problémech do poslední chvíle mlčel