V průběhu posledních deseti let došlo k pětinásobnému nárůstu počtu takových případů na základních školách, zatímco na středních školách je to dokonce sedminásobek. Tento trend představuje významnou výzvu pro vzdělávací systém a vyžaduje komplexní řešení. Inkluze, tedy začleňování žáků s různými formami postižení do běžných tříd, byla v České republice zavedena s cílem poskytnout rovné vzdělávací příležitosti všem dětem. Nicméně, s rostoucím počtem žáků s poruchami chování se ukazuje, že současné podmínky a přístupy nemusí být dostatečné pro zvládání této situace. Učitelé se ocitají pod stále větším tlakem, neboť se musí vypořádávat s náročnými situacemi ve třídách, kde jsou žáci s poruchami chování. Často jim chybí dostatečná podpora a speciální školení, která by jim pomohla efektivněji pracovat s těmito dětmi.
Kam dál?
- Dva všímaví teenageři zachránili tuto 5letou holčičku, kterou se snažil unést cizí muž! Díky nim se mu to ale nepodařilo !
- Lenost může za chronické bolesti, oslabenou imunitu, cukrovku i úzkosti. Nadchněte děti, aby se více věnovaly sportu a pohybu !
- Rodinná tragédie u slovenských Janic: Mladá máma a dvě děti nepřežily nehodu
- Podnikatelský šok : Hospody prožívají hotovou katastrofu, rok od roku je jich stále méně!







