V průběhu posledních deseti let došlo k pětinásobnému nárůstu počtu takových případů na základních školách, zatímco na středních školách je to dokonce sedminásobek. Tento trend představuje významnou výzvu pro vzdělávací systém a vyžaduje komplexní řešení. Inkluze, tedy začleňování žáků s různými formami postižení do běžných tříd, byla v České republice zavedena s cílem poskytnout rovné vzdělávací příležitosti všem dětem. Nicméně, s rostoucím počtem žáků s poruchami chování se ukazuje, že současné podmínky a přístupy nemusí být dostatečné pro zvládání této situace. Učitelé se ocitají pod stále větším tlakem, neboť se musí vypořádávat s náročnými situacemi ve třídách, kde jsou žáci s poruchami chování. Často jim chybí dostatečná podpora a speciální školení, která by jim pomohla efektivněji pracovat s těmito dětmi.
Kam dál?
- Mzdy 2025: Průměrná měsíční mzda letos přesáhne 46 tisíc korun. Kdo si letos vydělá nejvíc a kdo nejméně?
- Žena z Tábora nechala svou dvouletou dcerku zamčenou v autě na přímém slunci, zatímco sama odešla ke kadeřníkovi
- Odborník varuje: Má-li váš partner v mobilu tuto běžnou aplikaci, podvádí vás
- Na bankovkách pro řemeslníka si pochutnal pes. Majitelé pak skládali hodně drahé puzzle







