V průběhu posledních deseti let došlo k pětinásobnému nárůstu počtu takových případů na základních školách, zatímco na středních školách je to dokonce sedminásobek. Tento trend představuje významnou výzvu pro vzdělávací systém a vyžaduje komplexní řešení. Inkluze, tedy začleňování žáků s různými formami postižení do běžných tříd, byla v České republice zavedena s cílem poskytnout rovné vzdělávací příležitosti všem dětem. Nicméně, s rostoucím počtem žáků s poruchami chování se ukazuje, že současné podmínky a přístupy nemusí být dostatečné pro zvládání této situace. Učitelé se ocitají pod stále větším tlakem, neboť se musí vypořádávat s náročnými situacemi ve třídách, kde jsou žáci s poruchami chování. Často jim chybí dostatečná podpora a speciální školení, která by jim pomohla efektivněji pracovat s těmito dětmi.
Kam dál?
- Definitivní konec : Ústavní soud odmítl stížnost Petra Kramného (46), jenž marně usiloval o obnovu řízení
- Také pracujete zadarmo? Studie ukazují, že na ženách zůstává až 75 % veškeré neplacené práce, které zahrnují péči o domácnost, děti a starší členy rodiny
- „Spalovákům“ odzvonilo: Od roku 2035 si už nové auto na benzín či naftu nekoupíme
- Matka († 35) dvou dětí vypila příliš mnoho vody najednou, stálo ji to život: Jak je to možné?