V průběhu posledních deseti let došlo k pětinásobnému nárůstu počtu takových případů na základních školách, zatímco na středních školách je to dokonce sedminásobek. Tento trend představuje významnou výzvu pro vzdělávací systém a vyžaduje komplexní řešení. Inkluze, tedy začleňování žáků s různými formami postižení do běžných tříd, byla v České republice zavedena s cílem poskytnout rovné vzdělávací příležitosti všem dětem. Nicméně, s rostoucím počtem žáků s poruchami chování se ukazuje, že současné podmínky a přístupy nemusí být dostatečné pro zvládání této situace. Učitelé se ocitají pod stále větším tlakem, neboť se musí vypořádávat s náročnými situacemi ve třídách, kde jsou žáci s poruchami chování. Často jim chybí dostatečná podpora a speciální školení, která by jim pomohla efektivněji pracovat s těmito dětmi.
Kam dál?
- Ve vodním parku došlo k neštěstí: Muž († 32) se zasekl na tobogánu !
- Proč se rozvádíme : Trend se opět otočil. Aktuální data ukazují, že roli hraje i dosažené vzdělání
- Opilá žena v Brně zdemolovala posezení vinotéky, prý se bránila před satanem a upíry
- V posledních letech roste zájem českých párů o uzavírání manželských smluv