Nezvladatelní žáci? Poruch chování přibývá, učitelé se hroutí

1772
Sdílejte

V průběhu posledních deseti let došlo k pětinásobnému nárůstu počtu takových případů na základních školách, zatímco na středních školách je to dokonce sedminásobek. Tento trend představuje významnou výzvu pro vzdělávací systém a vyžaduje komplexní řešení. Inkluze, tedy začleňování žáků s různými formami postižení do běžných tříd, byla v České republice zavedena s cílem poskytnout rovné vzdělávací příležitosti všem dětem. Nicméně, s rostoucím počtem žáků s poruchami chování se ukazuje, že současné podmínky a přístupy nemusí být dostatečné pro zvládání této situace. Učitelé se ocitají pod stále větším tlakem, neboť se musí vypořádávat s náročnými situacemi ve třídách, kde jsou žáci s poruchami chování. Často jim chybí dostatečná podpora a speciální školení, která by jim pomohla efektivněji pracovat s těmito dětmi.

Kam dál?

Šokující zpověď psychologa : Puberťáci nemají soucit a nenávidí rodiče. Mění se jim mozek

Školní vzpoura na Frýdecko-Místecku: Děti kopaly do dveří ředitelny, vedení muselo zavolat policii

Matka vyhodila dvě malé dcerky na ulici. Řekla jim, ať se o sebe postarají samy a doma vyměnila zámky

Zákaz spalovacích motorů v roce 2035 padá: Bruselu došla trpělivost, rozhodl dopis z Berlína

Zákaz alkoholu i pro spolujezdce. Slovenští politici si od novinky slibují větší bezpečnost na cestách

Další články