Vědci hlásí průlom v léčbě rakoviny. Molekulární sbíječka je téměř stoprocentně účinná

Experimenty provedené na myších s melanomem ukázaly, že polovina z nich byla po léčbě tímto způsobem zcela vyléčena. Ačkoliv se jedná o ranou fázi výzkumu, výsledky jsou slibné a naznačují, že by tato metoda mohla být v budoucnu účinná i u lidí. Chemik James Tour, jeden z vedoucích vědců projektu, ve svém prohlášení pro Science Alert uvedl, že molekulární sbíječky představují novou generaci molekulárních strojů, které jsou až milionkrát rychlejší než předchozí typy a jejich aktivace je možná přesným umístěním infračerveného světla. Tento objev přináší naději pro miliony pacientů po celém světě a je příkladem toho, jak pokrok v molekulární biologii a nanotechnologiích může vést k novým, efektivnějším léčebným metodám. Vědci nyní pracují na dalším výzkumu a klinických testech, které by měly potvrdit bezpečnost a účinnost této metody při léčbě rakoviny u lidí.

Alarmující číslo ve Stanech proti melanomu. Lékaři odhalili 170 zhoubných nádorů, z toho 52 melanomů

Některé příznaky rakoviny lze odhalit i během jídla. Tohle jsou tři varovné příznaky, které není radno podceňovat

Jak zjistíte, že máte ve střevech parazity – SOS příznaky!

Tento seznam 8 nejběžnějších kousnutí hmyzem vám pomůže rozpoznat co vás kouslo