Speciální SLEVA pro seniory v LIDLU vyvrcholila hádkou jejich dětí a vnoučat

1967
Sdílejte

Navzdory těmto kontroverzím však Lidl stále zdůrazňuje svůj závazek nabízet svým zákazníkům nízké ceny každý den a podporovat různé skupiny zákazníků, včetně seniorů. Vedení společnosti doufá, že tato zkušenost poskytne cenné lekce pro budoucí marketingové strategie a pomůže jim lépe pochopit potřeby a očekávání svých zákazníků.

Kam dál?

Armáda České republiky usiluje o lepší získávání dat o obyvatelích i firmách, aby byla schopna rychleji a efektivněji provést mobilizaci v případě válečné krize

Kladno se potýká s problémem odcizených nákupních vozíků. Supermarket zavedl speciální opatření

Po dětech uklízí školníci a kuchařky. Kvůli omezení financí ředitelům chybí na platy

Oslava maturity se proměnila v masakr poté, co autobusu převážejícímu studenty selhaly brzdy. Jízda smrti stála život 11 lidí

Sedmnáctiletý mladík z Německa žije ve vlaku. Díky roční permanentce přeskakuje z jednoho spoje na druhý

Další články