Budování fanouškovské základny
Mladá žena se první pololetí na stránce soustředila zejména na budování základny klientů. Každý den několikrát zveřejňovala fotografie svých prstů na nohou položených na hladkých kamenech a snažila se napodobit plakáty, které obvykle visí v nehtových salonech, kde v minulosti pracovala. Na stránce mohli zákazníci procházet jejím bezplatným foto feedem, podobně jako na Instagramu, a poté jí poslat zprávu, aby si vyžádali a zakoupili vlastní obsah.
Na začátku trávila většinu času konverzací se svými novými sledovateli a budovala si s nimi vztah prostřednictvím nesexuální konverzace. „V devíti případech z deseti si průměrný zákazník chce jen s někým popovídat. Vždy, když vidí fotografii, chtějí si představit osobu, která se za ní skrývá.“ Udržováním svého byznysu tráví v současnosti tři až pět hodin denně, pět až šest dní v týdnu. Jeden den může pořizovat vlastní fotografie nebo videozáznamy na přání, zatímco jiný den stráví rozesíláním svých použitých ponožek klientům, kteří za ně zaplatí až 500 dolarů (451 eur).