Mladá generace často čelí kritice za své finanční návyky. Starší generace si stěžují, že mladí lidé utrácejí za věci, které považují za zbytečné – například za drahé kávy z kaváren, luxusní kosmetiku nebo předražené občerstvení. Místo toho, aby si uvařili kávu v práci, připravili si svačinu doma nebo si koupili levnější kosmetiku, volí dražší alternativy. Starší generace to vnímá jako nezodpovědnost a nerozumné chování, zvláště v době, kdy ekonomická situace není stabilní, ceny rostou a budoucnost je nejistá. Ale je to opravdu tak jednoduché? Ekonomové a psychologové nabízejí jiné vysvětlení tohoto fenoménu.
Kam dál?
- Lidé vymření neuniknou. Kdy k tomu má dojít zjistili vědci. Nezachrání nás ani konec fosilních paliv
- OSTUDA : Lotyšským hokejistům vykradli v Ostravě pokoje. Krádež vyvolala velké pozdvižení a zklamání
- Narkomanka Katka ukázala nového přítele : S Přemyslem jsou jako dvě hrdličky
- Na severu Slovenska zaútočil medvěd na rodinu s malými dětmi. Matka šelmu dvakrát kopla do hlavy