Mladá generace často čelí kritice za své finanční návyky. Starší generace si stěžují, že mladí lidé utrácejí za věci, které považují za zbytečné – například za drahé kávy z kaváren, luxusní kosmetiku nebo předražené občerstvení. Místo toho, aby si uvařili kávu v práci, připravili si svačinu doma nebo si koupili levnější kosmetiku, volí dražší alternativy. Starší generace to vnímá jako nezodpovědnost a nerozumné chování, zvláště v době, kdy ekonomická situace není stabilní, ceny rostou a budoucnost je nejistá. Ale je to opravdu tak jednoduché? Ekonomové a psychologové nabízejí jiné vysvětlení tohoto fenoménu.
Kam dál?
- Umírající muž zanechal vzkaz, který by si měl poslechnout každý: „Nebe je skutečné, ale i peklo.“
- Názor pokladních na zákazníky: Jsou nepříjemní, arogantní, nevychovaní a myslí si, že jim patří svět
- Žena z Tábora nechala svou dvouletou dcerku zamčenou v autě na přímém slunci, zatímco sama odešla ke kadeřníkovi
- Opilý muž na Zlínsku vyhrožoval vystřílením dětí ve školách