Mladá generace často čelí kritice za své finanční návyky. Nešetří a utrácí za kafíčka či drahé rtěnky

426
Sdílejte

Mladá generace často čelí kritice za své finanční návyky. Starší generace si stěžují, že mladí lidé utrácejí za věci, které považují za zbytečné – například za drahé kávy z kaváren, luxusní kosmetiku nebo předražené občerstvení. Místo toho, aby si uvařili kávu v práci, připravili si svačinu doma nebo si koupili levnější kosmetiku, volí dražší alternativy. Starší generace to vnímá jako nezodpovědnost a nerozumné chování, zvláště v době, kdy ekonomická situace není stabilní, ceny rostou a budoucnost je nejistá. Ale je to opravdu tak jednoduché? Ekonomové a psychologové nabízejí jiné vysvětlení tohoto fenoménu.

Kam dál?

Podle České školní inspekce (ČŠI) se ukázalo, že nejchytřejší žáci jsou z Prahy a Brna. Jak si vedou vaše děti? MAPA

Zastavilo se mu srdce na osm minut. Muž popsal, co viděl na onom světě

Pravidelně ponocujete? Podívejte, jaké nemoci hrozí lidem, kteří chodí spát pozdě!

Klímovi mizí z Ulice: Bude to ale definitivní? „Mrzelo mě to,” říká představitelka Ivy

Meteorologové se děsí nového jevu nad oceánem: Zima bude tvrdší, než čekali

Další články