V roce 2024 došlo k mírnému poklesu podílu zboží prodaného ve slevách, což bylo poprvé od pandemie covidu. Tento pokles byl však tak nepatrný, že ho čeští zákazníci pravděpodobně ani nezaznamenali. Slevy stále tvořily 64 % z celkových tržeb obchodníků, což je v maloobchodním sektoru označováno jako promoce. Česká republika si v tomto ohledu udržuje vedoucí postavení v Evropě, zejména v supermarketech, diskontech a hypermarketech. V jiných typech prodejen, jako jsou drogistické řetězce, je podíl slev nižší, například 40 %, a v online prodeji rychloobrátkového zboží dokonce jen 26 %.
Kam dál?
- Zeptal se své manželky, proč pořád sedí doma a nikde nechodí. Její odpověď si ZASLOUŽÍ OBDIV!
- V Klánovickém lese přišla o muže a dítě. Žena teď zveřejnila dojemný vzkaz
- Všimli jste si, že naprostá většina lidí je věčně nespokojená, pořád si stěžuje a nic jim není dost dobré?
- Alarmující situace v dětské psychiatrii: Na tisíce dětí připadá jen hrstka odborníků