V roce 2024 došlo k mírnému poklesu podílu zboží prodaného ve slevách, což bylo poprvé od pandemie covidu. Tento pokles byl však tak nepatrný, že ho čeští zákazníci pravděpodobně ani nezaznamenali. Slevy stále tvořily 64 % z celkových tržeb obchodníků, což je v maloobchodním sektoru označováno jako promoce. Česká republika si v tomto ohledu udržuje vedoucí postavení v Evropě, zejména v supermarketech, diskontech a hypermarketech. V jiných typech prodejen, jako jsou drogistické řetězce, je podíl slev nižší, například 40 %, a v online prodeji rychloobrátkového zboží dokonce jen 26 %.
Kam dál?
- Anastasia utekla z Ukrajiny: Ve svých kufrech chtěla propašovat..!
- Stahovači filmů pláčou. Ulož.to musí skončit s veřejným sdílením souborů
- Bezohledné mámy na rodičovské dovolené okupují školky. Zaměstnané matky jsou naštvané
- Osmnáctiletá řidička srazila u Starých Hodějovic mámu s dětmi : Jedno z nich zraněním podlehlo