Generace Z, tedy lidé narození přibližně mezi lety 1995 a 2010, se od předchozích generací výrazně liší nejen svým životním stylem, ale také nákupními zvyklostmi. Tito mladí lidé vyrůstali v době, kdy moderní technologie a internet byly běžnou součástí každodenního života. Dá se říci, že se narodili s mobilem v ruce, což zásadně ovlivnilo jejich přístup k nakupování. Marketingová konzultantka a specialistka na e-commerce Kristina Kuriaková zdůrazňuje, že jejich nákupní chování je formováno nejen technologiemi, ale také vlivem sociálních sítí a aktuálních trendů.
Kam dál?
- Medailisti zkritizovali podmínky ubytování na LOH. Špína, toaleťák na příděl, červi v jídle
- Neměníte povlečení pravidelně ? Chyba! Z TOHOTO se vám určitě obrátí žaludek!
- Řidiči, POZOR! Tato věc bude brzy součástí povinné výbavy !
- Měla podezření, že její 9letá dcera je vážně nemocná, a to kvůli specifickému zápachu. Když uslyšela diagnózu, ztuhla