Generační rozdíly u nákupního košíku. Jaké jsou návyky dnešních dvacátníků a třicátníků?

302
Sdílejte

Generace Z, tedy lidé narození přibližně mezi lety 1995 a 2010, se od předchozích generací výrazně liší nejen svým životním stylem, ale také nákupními zvyklostmi. Tito mladí lidé vyrůstali v době, kdy moderní technologie a internet byly běžnou součástí každodenního života. Dá se říci, že se narodili s mobilem v ruce, což zásadně ovlivnilo jejich přístup k nakupování. Marketingová konzultantka a specialistka na e-commerce Kristina Kuriaková zdůrazňuje, že jejich nákupní chování je formováno nejen technologiemi, ale také vlivem sociálních sítí a aktuálních trendů.

Kam dál?

Podle České školní inspekce (ČŠI) se ukázalo, že nejchytřejší žáci jsou z Prahy a Brna. Jak si vedou vaše děti? MAPA

Zastavilo se mu srdce na osm minut. Muž popsal, co viděl na onom světě

Pravidelně ponocujete? Podívejte, jaké nemoci hrozí lidem, kteří chodí spát pozdě!

Klímovi mizí z Ulice: Bude to ale definitivní? „Mrzelo mě to,” říká představitelka Ivy

Meteorologové se děsí nového jevu nad oceánem: Zima bude tvrdší, než čekali

Další články