Generace Z, tedy lidé narození přibližně mezi lety 1995 a 2010, se od předchozích generací výrazně liší nejen svým životním stylem, ale také nákupními zvyklostmi. Tito mladí lidé vyrůstali v době, kdy moderní technologie a internet byly běžnou součástí každodenního života. Dá se říci, že se narodili s mobilem v ruce, což zásadně ovlivnilo jejich přístup k nakupování. Marketingová konzultantka a specialistka na e-commerce Kristina Kuriaková zdůrazňuje, že jejich nákupní chování je formováno nejen technologiemi, ale také vlivem sociálních sítí a aktuálních trendů.
Kam dál?
- Hradec pláče za oběti útoku: Růže pro Elišku (†19) a Ivetu (†38), kterou doma marně čekaly její dvě malé děti
- Toto může pochopit jen ten člověk, který byl dítětem v 60., 70., 80. nebo 90. letech!
- Tato matematická hádanka Vám dá pořádně zabrat. Jaký je výsledek tohoto příkladu?
- Mladý pár si adoptoval osmiměsíční dvojčata. Jen o JEDEN DEN později, je vrátili zpět!