Jak vypadají účty stran před kampaní? ANO disponuje desítkami milionů, ODS je skoro na mizině

406
Sdílejte

Předvolební kampaně jsou klíčovým nástrojem, jak politické strany a hnutí mohou oslovit voliče a získat jejich podporu. Politologové i odborníci na marketing se shodují, že dobře promyšlená a cílená kampaň může výrazně ovlivnit volební výsledky. České politické subjekty proto již nyní intenzivně pracují na svých strategiích. Otázkou však zůstává, kde na takové kampaně vzít finanční prostředky. Zatímco některé strany mají na svých účtech dostatek peněz, jiné se potýkají s nedostatkem financí.Podle zákona mohou politické strany, hnutí a koalice vynaložit na předvolební kampaň maximálně 90 milionů korun. Přestože se tato částka zdá být vysoká, některé strany mají na svých účtech jen zlomek této sumy.

Kam dál?

Pokuta až 50 000 za pohřbení psa na vlastní zahradě, nahlašují všímaví sousedé

Česká republika se rozhodla zdvojnásobit svou expertní pomoc Ukrajině

Podvod za miliony v hradecké základce?! Podezřelé účetní pohyby odhalil audit. Škola nakupovala i alkohol

Průměrná mzda v Česku vzrostla na 49 402 korun

Televize Prima oznámila, že zastavuje natáčení seriálu ZOO Nové začátky

Další články