Předvolební kampaně jsou klíčovým nástrojem, jak politické strany a hnutí mohou oslovit voliče a získat jejich podporu. Politologové i odborníci na marketing se shodují, že dobře promyšlená a cílená kampaň může výrazně ovlivnit volební výsledky. České politické subjekty proto již nyní intenzivně pracují na svých strategiích. Otázkou však zůstává, kde na takové kampaně vzít finanční prostředky. Zatímco některé strany mají na svých účtech dostatek peněz, jiné se potýkají s nedostatkem financí.Podle zákona mohou politické strany, hnutí a koalice vynaložit na předvolební kampaň maximálně 90 milionů korun. Přestože se tato částka zdá být vysoká, některé strany mají na svých účtech jen zlomek této sumy.
Kam dál?
- Pátrání po malém Jarouškovi (†3) skončilo nešťastně. Bohužel byl nalezen mrtvý
- Řetězec s elektronikou Okay zkrachoval. Nepomohlo ani zavírání prodejen. Končí tak několik pokusů o záchranu
- Kriminální seriál Policie Modrava se stal jedním z nejúspěšnějších seriálů. Proč nikdy nebude další série ? Získal si diváky, ale i přes úspěch skončil
- Neštěstí na Břeclavsku : Na dvanáctiletého chlapce během hry zřejmě spadla branka