Předvolební kampaně jsou klíčovým nástrojem, jak politické strany a hnutí mohou oslovit voliče a získat jejich podporu. Politologové i odborníci na marketing se shodují, že dobře promyšlená a cílená kampaň může výrazně ovlivnit volební výsledky. České politické subjekty proto již nyní intenzivně pracují na svých strategiích. Otázkou však zůstává, kde na takové kampaně vzít finanční prostředky. Zatímco některé strany mají na svých účtech dostatek peněz, jiné se potýkají s nedostatkem financí.Podle zákona mohou politické strany, hnutí a koalice vynaložit na předvolební kampaň maximálně 90 milionů korun. Přestože se tato částka zdá být vysoká, některé strany mají na svých účtech jen zlomek této sumy.
Kam dál?
- Pravda o manželství: Rady Michelle Obamové by si měl přečíst každý pár!
- Dělají ze sebe chudáky. Pobírají příspěvky od státu a jezdí na dovolenou dvakrát do roka
- Žena nemohla vzít svého psa do letadla, tak ho nechala na letištním parkovišti. Pak se stalo tohle…
- Malý Jáchym, který byl nalezen v kontejneru se má k světu : Devatenáctileté matce, jež ho do ní hodila, hrozí doživotí