Jak vypadají účty stran před kampaní? ANO disponuje desítkami milionů, ODS je skoro na mizině

446
Sdílejte

Předvolební kampaně jsou klíčovým nástrojem, jak politické strany a hnutí mohou oslovit voliče a získat jejich podporu. Politologové i odborníci na marketing se shodují, že dobře promyšlená a cílená kampaň může výrazně ovlivnit volební výsledky. České politické subjekty proto již nyní intenzivně pracují na svých strategiích. Otázkou však zůstává, kde na takové kampaně vzít finanční prostředky. Zatímco některé strany mají na svých účtech dostatek peněz, jiné se potýkají s nedostatkem financí.Podle zákona mohou politické strany, hnutí a koalice vynaložit na předvolební kampaň maximálně 90 milionů korun. Přestože se tato částka zdá být vysoká, některé strany mají na svých účtech jen zlomek této sumy.

Kam dál?

Šokující zpověď psychologa : Puberťáci nemají soucit a nenávidí rodiče. Mění se jim mozek

Školní vzpoura na Frýdecko-Místecku: Děti kopaly do dveří ředitelny, vedení muselo zavolat policii

Matka vyhodila dvě malé dcerky na ulici. Řekla jim, ať se o sebe postarají samy a doma vyměnila zámky

Zákaz spalovacích motorů v roce 2035 padá: Bruselu došla trpělivost, rozhodl dopis z Berlína

Zákaz alkoholu i pro spolujezdce. Slovenští politici si od novinky slibují větší bezpečnost na cestách

Další články