Předvolební kampaně jsou klíčovým nástrojem, jak politické strany a hnutí mohou oslovit voliče a získat jejich podporu. Politologové i odborníci na marketing se shodují, že dobře promyšlená a cílená kampaň může výrazně ovlivnit volební výsledky. České politické subjekty proto již nyní intenzivně pracují na svých strategiích. Otázkou však zůstává, kde na takové kampaně vzít finanční prostředky. Zatímco některé strany mají na svých účtech dostatek peněz, jiné se potýkají s nedostatkem financí.Podle zákona mohou politické strany, hnutí a koalice vynaložit na předvolební kampaň maximálně 90 milionů korun. Přestože se tato částka zdá být vysoká, některé strany mají na svých účtech jen zlomek této sumy.
Kam dál?
- Otec hledal chůvu pro svou dceru: Z toho, co se žen ptal na pohovoru, vám bude špatně
- Narkomanka Katka je v tak špatném stavu, že Helena Třeštíková přestala s ní natáčet její časosběrný dokument
- Svého syna dala k adopci. O 30 let později s ním začala chodit !
- V reality show Bachelor Česko se událo několik dramatických momentů. Jan utekl z rande, když ublížená Deny začala napadat Kláru. Tak snad už mu došlo, kdo je zdrojem zla