5 největších zlozvyků zákazníků : : Děti jí nezaplacené rohlíky, dospělí si stříkají parfémy či mačkají ovoce. Jak na to reagují supermarkety ?

8455
Sdílejte

V supermarketech často dochází k situacím, kdy zákazníci zapomínají na to, že zboží, které si prohlížejí a zkoušejí, je majetkem obchodu až do chvíle, kdy je zaplaceno. To zahrnuje různé zlozvyky, které mohou být z hlediska obchodních pravidel problematické. Takovou situací může být například to, když rodiče svým dětem dávají jíst pečivo nebo pít nápoj před tím, než dorazí k pokladně, kde za toto zboží zaplatí. Dalším běžným chováním je, že si dospělí zkouší parfémy nebo deodoranty, aniž by měli v úmyslu je zakoupit. Někteří spotřebitelé také neodolají mačkání ovoce, aby zjistili jeho zralost.

Kam dál?

Důchodkyně Ludmila (65) po smrti dcery se stará o vnoučata a splácí hypotéku: ,,Bojím se, že umřu. Nechci je zde nechat samotné!“

Přehnaná očekávání a nucená romantika mohou být skutečnými zabijáky vztahů

Proč není dobré létat nachlazený ? Můžou hrozit vážné zdravotní komplikace

8 znamení, že zesnulí jsou nám nablízku a mají se dobře

V Mnichově vjelo úmyslně auto do davu demonstrantů. Zemřela žena, mezi 20 zraněnými jsou i děti

Další články