5 největších zlozvyků zákazníků : : Děti jí nezaplacené rohlíky, dospělí si stříkají parfémy či mačkají ovoce. Jak na to reagují supermarkety ?

9223
Sdílejte

V supermarketech často dochází k situacím, kdy zákazníci zapomínají na to, že zboží, které si prohlížejí a zkoušejí, je majetkem obchodu až do chvíle, kdy je zaplaceno. To zahrnuje různé zlozvyky, které mohou být z hlediska obchodních pravidel problematické. Takovou situací může být například to, když rodiče svým dětem dávají jíst pečivo nebo pít nápoj před tím, než dorazí k pokladně, kde za toto zboží zaplatí. Dalším běžným chováním je, že si dospělí zkouší parfémy nebo deodoranty, aniž by měli v úmyslu je zakoupit. Někteří spotřebitelé také neodolají mačkání ovoce, aby zjistili jeho zralost.

Kam dál?

Umírání za zdmi nemocnic, kde se z lidských bytostí stávají pacienti, čísla a diagnózy. Proč neumíme říct sbohem a co to dělá s naší duší

Občanské poradny zažívají nápor lidí : Přibývá těch, kteří nezvládají splácet životní náklady a dluhy

Proč zmrazit chléb? Zlepšuje trávení a snižuje krevní cukr

4 typy žen, které přitahují psychopaty. Nepatříte mezi ně?

Podle vědců dokáže lidské tělo vnímat příchod smrti díky čichu. Nos dobře ví, kdy se blíží konec

Další články