5 největších zlozvyků zákazníků : : Děti jí nezaplacené rohlíky, dospělí si stříkají parfémy či mačkají ovoce. Jak na to reagují supermarkety ?

8684
Sdílejte

V supermarketech často dochází k situacím, kdy zákazníci zapomínají na to, že zboží, které si prohlížejí a zkoušejí, je majetkem obchodu až do chvíle, kdy je zaplaceno. To zahrnuje různé zlozvyky, které mohou být z hlediska obchodních pravidel problematické. Takovou situací může být například to, když rodiče svým dětem dávají jíst pečivo nebo pít nápoj před tím, než dorazí k pokladně, kde za toto zboží zaplatí. Dalším běžným chováním je, že si dospělí zkouší parfémy nebo deodoranty, aniž by měli v úmyslu je zakoupit. Někteří spotřebitelé také neodolají mačkání ovoce, aby zjistili jeho zralost.

Kam dál?

Jak na cestování letadlem? Jak se obléct ? Proč nenosit legíny, nezouvat se a kam si sedat při turbulencích

Proč Poláci staví 200 tisíc bytů ročně a Češi jen 30 tisíc? Experti navrhují řešení pro dostupnější bydlení

Cesta na vlastní svatbu skončila neštěstím. Muž havaroval a na místě zemřel, bylo mu teprve 45

Dvě lekce, které se musíte naučit pro úspěšné manželství: Jak vytvořit pevný a šťastný vztah

Rodina malé Madlenky dostala další pozitivní zprávy : Máme „nouzového dárce“, hledání ale nekončí, říká lékařka

Další články