5 největších zlozvyků zákazníků : : Děti jí nezaplacené rohlíky, dospělí si stříkají parfémy či mačkají ovoce. Jak na to reagují supermarkety ?

8482
Sdílejte

V supermarketech často dochází k situacím, kdy zákazníci zapomínají na to, že zboží, které si prohlížejí a zkoušejí, je majetkem obchodu až do chvíle, kdy je zaplaceno. To zahrnuje různé zlozvyky, které mohou být z hlediska obchodních pravidel problematické. Takovou situací může být například to, když rodiče svým dětem dávají jíst pečivo nebo pít nápoj před tím, než dorazí k pokladně, kde za toto zboží zaplatí. Dalším běžným chováním je, že si dospělí zkouší parfémy nebo deodoranty, aniž by měli v úmyslu je zakoupit. Někteří spotřebitelé také neodolají mačkání ovoce, aby zjistili jeho zralost.

Kam dál?

Jak si zajistit klidný spánek díky správné večeři: Co jíst, abyste rychle usnuli a spali nerušeně

Česko jako černá skládka německého odpadu. Jak dostat ilegální odpad z Německa do Česka? „Snadno,“ říká německý novinář

Nová data policie jsou alarmující : Sedm dětí chystalo vážné útoky

Řetězec s elektronikou Okay zkrachoval. Nepomohlo ani zavírání prodejen. Končí tak několik pokusů o záchranu

Od března platí úplný zákaz pálení trávy a listí na zahradě. Za přestupek lze uložit pokutu až 50 000 kč

Další články