5 největších zlozvyků zákazníků : : Děti jí nezaplacené rohlíky, dospělí si stříkají parfémy či mačkají ovoce. Jak na to reagují supermarkety ?

7255
Sdílejte

V supermarketech často dochází k situacím, kdy zákazníci zapomínají na to, že zboží, které si prohlížejí a zkoušejí, je majetkem obchodu až do chvíle, kdy je zaplaceno. To zahrnuje různé zlozvyky, které mohou být z hlediska obchodních pravidel problematické. Takovou situací může být například to, když rodiče svým dětem dávají jíst pečivo nebo pít nápoj před tím, než dorazí k pokladně, kde za toto zboží zaplatí. Dalším běžným chováním je, že si dospělí zkouší parfémy nebo deodoranty, aniž by měli v úmyslu je zakoupit. Někteří spotřebitelé také neodolají mačkání ovoce, aby zjistili jeho zralost.

Kam dál?

Školačky se nudily. U Otavy rozebíraly protipovodňové zábrany, které měly chránit okolí před případnými záplavami. Šrouby házely do řeky

Domácí porod v Plasích má dohru : Otec má smůlu, Evelínku dostali pěstouni

Odbornice šokovala svým názorem, který rodičům radí, aby své děti před přebalením žádali o svolení : Jmenovala chyby při výchově

AKTUÁLNĚ : Srážka dvou vlaků v Praze. Na místě je velký počet zraněných

Při policejní honičce zemřela mladá žena. Den poté se mužům zákona ozval její otec. Co jim vzkázal?

Další články