Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- Jakou rukou se mají otevírat dveře od auta? Za použití té špatné mohou řidiči dostat pokutu
- Ulice nemastná a neslaná : Nezáživné, plné nesmyslů a negativních témat, naříkají někteří diváci. Čím dál více diváků přestává sledovat „dětský seriál“
- Simulant ?! Viktor († 23) přišel na pohotovost a zemřel přímo v čekárně, dcerka ho už neobejme !
- Barokní ženy to s hygienou neměly jednoduché, ale dělaly, co mohly : Pod krásnou róbou a honosnými účesy se skrývalo ledacos. Ženy často vykonávaly rituál tření a pachy přehlušily parfémy








