Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- Co byste nikdy neměli dělat v přítomnosti mužů? Těchto 10 věcí je zaručeně odradí!
- Manžel objevil skrýš své zesnulé manželky. To, co tam našel, ho uvrhlo do skutečného šoku…
- Čočka není jediným štěstím! Snězte tohle na Silvestra a budete mít šťastný a úspěšný nový rok!
- Synova hra nás vyšla na třináct tisíc korun. Naučte své dítě, jak se chovat v online prostředí bezpečně