Nasupená seniorka z Brna vyžadovala řešení reklamace na tísňové lince. Hrozí jí za to tučná pokuta

817
Sdílejte

Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.

Kam dál?

Šokující zpověď psychologa : Puberťáci nemají soucit a nenávidí rodiče. Mění se jim mozek

Školní vzpoura na Frýdecko-Místecku: Děti kopaly do dveří ředitelny, vedení muselo zavolat policii

Matka vyhodila dvě malé dcerky na ulici. Řekla jim, ať se o sebe postarají samy a doma vyměnila zámky

Zákaz spalovacích motorů v roce 2035 padá: Bruselu došla trpělivost, rozhodl dopis z Berlína

Zákaz alkoholu i pro spolujezdce. Slovenští politici si od novinky slibují větší bezpečnost na cestách

Další články