Nasupená seniorka z Brna vyžadovala řešení reklamace na tísňové lince. Hrozí jí za to tučná pokuta

695
Sdílejte

Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.

Kam dál?

U Neapole se zřítila kabina lanovky s pěti lidmi. Tři lidé po smrti, jeden se pohřešuje a jeden je vážně zraněný

Stavbyvedoucí Lukáš z Extrémních proměn po zhubnutí 119 kil šokuje rozchodem : Je potřeba vyměnit i partnerku, nemůže mi dát děti

Česká obchodní inspekce přitvrdila : Za falešné slevy padly rekordní pokuty, některé řetězce už upravují cenovky

Tragická nehoda v koloně před omezením na dálnici D2 u Brna : Tři mrtví včetně dítěte

Psycholožka o smrti matky oběti z fakulty: Nikomu nemůžete pomoci proti jeho vůli

Další články