Nasupená seniorka z Brna vyžadovala řešení reklamace na tísňové lince. Hrozí jí za to tučná pokuta

675
Sdílejte

Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.

Kam dál?

Jak si zajistit klidný spánek díky správné večeři: Co jíst, abyste rychle usnuli a spali nerušeně

Česko jako černá skládka německého odpadu. Jak dostat ilegální odpad z Německa do Česka? „Snadno,“ říká německý novinář

Nová data policie jsou alarmující : Sedm dětí chystalo vážné útoky

Řetězec s elektronikou Okay zkrachoval. Nepomohlo ani zavírání prodejen. Končí tak několik pokusů o záchranu

Od března platí úplný zákaz pálení trávy a listí na zahradě. Za přestupek lze uložit pokutu až 50 000 kč

Další články