Nasupená seniorka z Brna vyžadovala řešení reklamace na tísňové lince. Hrozí jí za to tučná pokuta

613
Sdílejte

Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.

Kam dál?

V Polsku zemřela tříletá dívenka po otravě jedem na krysy. Dispečer odmítl poslat sanitku

Cizinec v Praze pod vlivem drog vytáhl ženě z kočárku čtyřměsíční dítě a jako smyslu zbavený s ním cloumal ve vzduchu s rukama nad hlavou

Mladí Češi nechtějí o zodpovědnosti ani slyšet. Práce se jim zajídá. Chtějí cestovat, ne otročit jako jejich rodiče

Učitelka začala od svých žáků vybírat peníze. Kasíruje děti za nájem lavice, a dokonce dostávají pokuty

Po 25 letech neúspěšných pokusů konečně 53 letá Helena otěhotněla. Pochlubila se fotkou s miminkem. Lidé jsou ale proti

Další články