Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- Při přestřelce v pražském paneláku zemřel policista. Vrah střílel kolem jako smyslů zbavený
- Čtyřletý chlapec spadl z kola přímo do vařícího kotlíku na tradiční Gulašijádě. Na místo museli záchranáři
- Podle vědců má téměř každý rodič oblíbené dítě, ale nepřiznají to
- Tisíce uprchlíků se vracejí na Ukrajinu: Donutili je k tomu..!