Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- Ve Finsku byla zavedena pozoruhodná praxe: zaměstnanci mohou během pracovní doby oficiálně spát a tato doba je plně hrazena zaměstnavatelem
- Trojčata nosí tyto přilby 23 hodin denně 7 dní v týdnu. Má to svůj důvod, ale podívejte se, co se stane !
- V Brně se popraly dvě matky v dětské herně
- Češka v Itálii nechala děti v autě a šla lyžovat: Pláč čtyřletého syna přivolal policisty, ženě teď hrozí vězení