Nasupená seniorka z Brna vyžadovala řešení reklamace na tísňové lince. Hrozí jí za to tučná pokuta

747
Sdílejte

Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.

Kam dál?

Pět chovných fen uhynulo při požáru chovné stanice pro psy. Kotce měl někdo zapálit úmyslně, policie prosí o pomoc

V bratislavské čtvrti Ružinov matka měla utopit ve vaně své děti a poté podpálit byt. Policii se údajně přiznala

Umírání za zdmi nemocnic, kde se z lidských bytostí stávají pacienti, čísla a diagnózy. Proč neumíme říct sbohem a co to dělá s naší duší

Občanské poradny zažívají nápor lidí : Přibývá těch, kteří nezvládají splácet životní náklady a dluhy

Proč zmrazit chléb? Zlepšuje trávení a snižuje krevní cukr

Další články