Nasupená seniorka z Brna vyžadovala řešení reklamace na tísňové lince. Hrozí jí za to tučná pokuta

662
Sdílejte

Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.

Kam dál?

Důchodkyně Ludmila (65) po smrti dcery se stará o vnoučata a splácí hypotéku: ,,Bojím se, že umřu. Nechci je zde nechat samotné!“

Přehnaná očekávání a nucená romantika mohou být skutečnými zabijáky vztahů

Proč není dobré létat nachlazený ? Můžou hrozit vážné zdravotní komplikace

8 znamení, že zesnulí jsou nám nablízku a mají se dobře

V Mnichově vjelo úmyslně auto do davu demonstrantů. Zemřela žena, mezi 20 zraněnými jsou i děti

Další články