Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- Žebrání je poctivá práce jako každá jiná. Bezdomovci musejí pracovat i 12 hodin denně, aby se uživili
- Chtěla vypadat jako živá Barbie, dnes všem nahání strach !
- Zajímá vás, jakou máte v porovnání s vašimi kolegy mzdu? Zaměstnavatelé je už brzy budou muset zveřejňovat, chystá EU
- Fanatický farář v České republice pošlapal dětem vyřezávané dýně: Je to dílo Satanovo! Půjde na kobereček