Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- Muži přiznali, co je na ženách skutečně přitahuje! Na POSLEDNÍ BOD si dávejte obzvlášť pozor!
- Přílišná péče může dětem uškodit. Potřebují zažít i nepohodlí a stres
- „Dítě mi zabíjel v náručí.“ Za smrt chlapce po výplachu žaludku zaplatí nemocnice rodičům 4,4 milionu
- Šestiletá holčička se probudí uprostřed noci, protože ji štípou oči – Uvědomí si nebezpečí a okamžitě probudí rodinu!