Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- Tříletý kocour, byl skoro osm týdnů uvězněný v kanalizaci. Zachránilo ho vytrvalé mňoukání
- Vánoce mezi bezdomovci: Otec partnera Lucie Bílé má k životu tisícovku měsíčně. Syna zve na kávu
- Chlápek se uchází o práci na místním úřadě…
- Matka chtěla na zahradě osvěžit synka, skončilo to katastrofou: Dávejte si pozor, může se to stát i vám!