Ruský supermarketový řetězec Žizňmart v Jekatěrinburgu se stal centrem pozornosti kvůli neobvyklému incidentu koncem května. Mnozí zákazníci si stěžovali na závažné trávící problémy po konzumaci jídel zakoupených v těchto obchodech. Někteří z nich kontaktovali ruský úřad na ochranu spotřebitelů, Rospotrebnadzor.V reakci na tyto stížnosti Žizňmart slíbil, že postiženým zákazníkům vyplatí kompenzaci ve výši jednoho milionu rublů (asi 260 tisíc korun), pokud se prokáže, že problém skutečně způsobil jejich potravinářský sortiment.
Kam dál?
- Ukrajinci v Česku : Stát se chystá od příštího roku zkrátit uprchlíkům část pomoci, dávky jim ale zvýší
- Hodovat v restauraci a neplatit? Zákazníci si do restaurace přinesli švába. Dali si ho do jídla. Plán jim vyšel a odešli bez placení
- Tříletý chlapeček, kterého pokousali buldoci daroval srdce roční holčičce. Zachránil ji život
- Poprava v Klánovickém lese: Miminko střelené do hrudníku a mrazivá slova svědkyně