Ruský supermarketový řetězec Žizňmart v Jekatěrinburgu se stal centrem pozornosti kvůli neobvyklému incidentu koncem května. Mnozí zákazníci si stěžovali na závažné trávící problémy po konzumaci jídel zakoupených v těchto obchodech. Někteří z nich kontaktovali ruský úřad na ochranu spotřebitelů, Rospotrebnadzor.V reakci na tyto stížnosti Žizňmart slíbil, že postiženým zákazníkům vyplatí kompenzaci ve výši jednoho milionu rublů (asi 260 tisíc korun), pokud se prokáže, že problém skutečně způsobil jejich potravinářský sortiment.
Kam dál?
- Vědci tvrdí: Páry, které se hodně hádají, se opravdu milují
- Při školním výletě na hrad Špilberk se opila učitelka. Museli ji záchranáři převézt do nemocnice
- Armáda nabízí jedinečnou příležitost studentům absolvovat zajímavou letní brigádu, za kterou dostanou 30 tisíc korun měsíčně
- Nečekanou novinu připravil pro své zákazníky řetězec Tesco : Bude rozdávat potraviny zdarma. Zákazníci si však musí počkat do večera