Některé součásti sice prý působily na první dojem příjemně, ale hned vzápětí se objevila nepříjemná pachuť, která jí celý zážitek zkazila. Kritika padla dokonce i na nápoje.
Jako příklad uvedla domácí višňovou limonádu, která podle menu zněla slibně a mohla být osvěžující tečkou. Realita ji ale prý šokovala. „Byl to hnus s cereální pachutí blitek,“ nebrala si servítky ve svém hodnocení.
Za jedině přijatelné jídlo označila steak s bramborem, ale i ten byl spíše výjimkou v moři zklamání. Nejhůř však dopadl dezert – nejenže jí nechutnal, ale za cenu téměř tří set korun ho s manželem nakonec nechali nedojedený na stole.
Útrata skoro čtyři tisíce a studený odchod
Podle Ornelly jejich večeře ve dvou vyšla na 3 900 korun včetně dýška, a přesto se necítila jako vítaný host. Mrzelo ji, že obsluha na jejich nespokojenost nereagovala profesionálněji. Očekávala třeba nabídku alternativy nebo vstřícnější přístup – místo toho prý odcházeli bez jediného „na shledanou“.
„Žádný pocit, že zákazník je pán. Sedělo nás tam pět a všichni měli protažené obličeje,“ popsala situaci zklamaná influencerka.
Radek Kašpárek se ohradil
Negativní recenze se samozřejmě donesla i samotnému šéfkuchaři. A ten se rozhodl, že mlčet nebude. Na svých sociálních sítích reagoval s nadhledem, ale zároveň dal jasně najevo, že způsob, jakým Ornella kritiku formulovala, mu přijde nevhodný.







