Mladá generace často čelí kritice za své finanční návyky. Nešetří a utrácí za kafíčka či drahé rtěnky

421
Sdílejte

Kosmetika jako nástroj pro kariérní úspěch

Další studie z roku 2016, vedená Ekaterinou Netchaeva z Bocconi University a McKenzie Rees z University of Notre Dame, však nabízí jiný pohled. Podle této studie ženy vnímají make-up a oblečení jako prostředky, které jim pomáhají být vnímány pozitivně v profesionálním prostředí. Atraktivní vzhled jim může pomoci udržet si práci, získat povýšení nebo dosáhnout jiného profesního úspěchu. V tomto kontextu tedy nejde o snahu najít bohatého partnera, ale o zajištění vlastní finanční stability.

  • Chování mladé generace, která utrácí za drobné luxusy, není nutně známkou nezodpovědnosti. Naopak, může jít o přirozenou reakci na nejistotu a stres, kdy si lidé dopřávají malé radosti, aby si udrželi psychickou pohodu. Rtěnkový efekt ukazuje, že i v těžkých dobách hledáme způsoby, jak si zlepšit náladu a zachovat pocit normálnosti. Ať už jde o kávu, kosmetiku nebo jiné drobnosti, tyto malé investice mohou mít velký význam pro naši psychickou pohodu.

Kam dál?

Podle vědců dokáže lidské tělo vnímat příchod smrti díky čichu. Nos dobře ví, kdy se blíží konec

Otřesného chování se na dovolené : Čech v Egyptě vyryl jméno „Láďa“ do krunýře želvy. Vrchol krutosti, zuří lidé

Tragické úmrtí českého chlapce v Německu: Policie již zná výsledky pitvy. Roli hrál poslední vlak

10 běžných věcí, které nosí smůlu. Dávejte pozor na sůl, suvenýry z cest i divné dárky. Máte je doma i vy!

Průzkum ukázal, že muži v seznamkách míří příliš vysoko. Jsou nároční a proto zůstávají sami

Další články