Mladá generace často čelí kritice za své finanční návyky. Nešetří a utrácí za kafíčka či drahé rtěnky

261
Sdílejte

Mladá generace často čelí kritice za své finanční návyky. Starší generace si stěžují, že mladí lidé utrácejí za věci, které považují za zbytečné – například za drahé kávy z kaváren, luxusní kosmetiku nebo předražené občerstvení. Místo toho, aby si uvařili kávu v práci, připravili si svačinu doma nebo si koupili levnější kosmetiku, volí dražší alternativy. Starší generace to vnímá jako nezodpovědnost a nerozumné chování, zvláště v době, kdy ekonomická situace není stabilní, ceny rostou a budoucnost je nejistá. Ale je to opravdu tak jednoduché? Ekonomové a psychologové nabízejí jiné vysvětlení tohoto fenoménu.

Kam dál?

Výlet bez návratu: Už víme, kdo odvezl Lenku Šimůnkovou matku zastřelené studentky k Macoše

Děti v zanedbaném stavu : V devíti letech nosí pleny a neumí mluvit. Chránili jsme děti před viry, hájí se rodiče v Itálii

Tragédií začaly letní prázdniny na Litoměřicku, dva chlapci vylezli v Račicích na odstavený vagon, jeden z nich po zásahu proudem zemřel

Češi doma tají nákupy: Ženy boty, muži elektroniku. Tiché finanční tajnosti, skryté dluhy i neochota mluvit o výplatě

Jací jste v posteli? Vědci přišli na to, že existují čtyři hlavní typy milenců. Nejčastěji převažují umírnění milenci. Patříte k nim i vy?

Další články