Mladá generace často čelí kritice za své finanční návyky. Starší generace si stěžují, že mladí lidé utrácejí za věci, které považují za zbytečné – například za drahé kávy z kaváren, luxusní kosmetiku nebo předražené občerstvení. Místo toho, aby si uvařili kávu v práci, připravili si svačinu doma nebo si koupili levnější kosmetiku, volí dražší alternativy. Starší generace to vnímá jako nezodpovědnost a nerozumné chování, zvláště v době, kdy ekonomická situace není stabilní, ceny rostou a budoucnost je nejistá. Ale je to opravdu tak jednoduché? Ekonomové a psychologové nabízejí jiné vysvětlení tohoto fenoménu.
Kam dál?
- Děsivá nehoda se zázračným koncem. Na ženu s kočárkem v Británii najelo auto
- Matka oběti z fakulty se nedokázala smířit se smrtí dcery ani s výsledky vyšetřování. Na dně Macochy ji našli mrtvou
- Podle této tabulky zjistíte, zda můžete být nakaženi koronavirem
- Vyučování brzy ráno je pro děti nepřirozené: Nulté hodiny jsou problém! Upozorňují psychologové








