Mladá generace často čelí kritice za své finanční návyky. Nešetří a utrácí za kafíčka či drahé rtěnky

474
Sdílejte

Mladá generace často čelí kritice za své finanční návyky. Starší generace si stěžují, že mladí lidé utrácejí za věci, které považují za zbytečné – například za drahé kávy z kaváren, luxusní kosmetiku nebo předražené občerstvení. Místo toho, aby si uvařili kávu v práci, připravili si svačinu doma nebo si koupili levnější kosmetiku, volí dražší alternativy. Starší generace to vnímá jako nezodpovědnost a nerozumné chování, zvláště v době, kdy ekonomická situace není stabilní, ceny rostou a budoucnost je nejistá. Ale je to opravdu tak jednoduché? Ekonomové a psychologové nabízejí jiné vysvětlení tohoto fenoménu.

Kam dál?

Charita a nebo byznys ? Jen zlomek textilu z kontejnerů končí na charitě, část v obchodech na prestižních adresách

Krádež kabelů na severu Moravy ochromila železnici : Třem zlodějům hrozí doživotní exekuce. Škody jdou do závratných částek

Fyzické tresty dětí mají skončit. Novela zákona přinese změny. Dva z pěti rodičů je stále považují za správné

Apokalypsa v Súdánu: Na satelitních snímcích jdou vidět hory mrtvol

Skandál na Slovensku: Žena zemřela po operaci srdce. V době, kdy ještě ležela na operačním stole, se operatér zúčastnil tiskovky s ministrem

Další články