Mladá generace často čelí kritice za své finanční návyky. Nešetří a utrácí za kafíčka či drahé rtěnky

421
Sdílejte

Mladá generace často čelí kritice za své finanční návyky. Starší generace si stěžují, že mladí lidé utrácejí za věci, které považují za zbytečné – například za drahé kávy z kaváren, luxusní kosmetiku nebo předražené občerstvení. Místo toho, aby si uvařili kávu v práci, připravili si svačinu doma nebo si koupili levnější kosmetiku, volí dražší alternativy. Starší generace to vnímá jako nezodpovědnost a nerozumné chování, zvláště v době, kdy ekonomická situace není stabilní, ceny rostou a budoucnost je nejistá. Ale je to opravdu tak jednoduché? Ekonomové a psychologové nabízejí jiné vysvětlení tohoto fenoménu.

Kam dál?

10 běžných věcí, které nosí smůlu. Dávejte pozor na sůl, suvenýry z cest i divné dárky. Máte je doma i vy!

Průzkum ukázal, že muži v seznamkách míří příliš vysoko. Jsou nároční a proto zůstávají sami

Nepochopitelné chování řidiče otřáslo Polskem. Smetl vůz s rodinou a z místa utekl. Dítě i jeho otec zemřeli

První svědectví o úmrtí třináctiletého Karla v Německu. Správce kempu poskytl svědectví, co se stalo

Během rodinné dovolené v turecké Antalyi zemřel teprve desetiměsíční italský chlapec, rodina ho nemůže převézt domů

Další články