Mladá generace často čelí kritice za své finanční návyky. Starší generace si stěžují, že mladí lidé utrácejí za věci, které považují za zbytečné – například za drahé kávy z kaváren, luxusní kosmetiku nebo předražené občerstvení. Místo toho, aby si uvařili kávu v práci, připravili si svačinu doma nebo si koupili levnější kosmetiku, volí dražší alternativy. Starší generace to vnímá jako nezodpovědnost a nerozumné chování, zvláště v době, kdy ekonomická situace není stabilní, ceny rostou a budoucnost je nejistá. Ale je to opravdu tak jednoduché? Ekonomové a psychologové nabízejí jiné vysvětlení tohoto fenoménu.
Kam dál?
- Děti do nákupního vozíku nepatří, myslí si lidé. Nelíbí se to ani řetězcům
- Jedenatřicetiletý muž cestuje s těžce nemocnou matkou po Číně, všude ji nosí na zádech
- AKTUÁLNĚ : Havárie autobusu plného dětí na Příbramsku. Ten skončil v příkopě převrácený na bok
- Do Česka přinese teplá fronta ze Španělska třicítky