Mladá generace často čelí kritice za své finanční návyky. Starší generace si stěžují, že mladí lidé utrácejí za věci, které považují za zbytečné – například za drahé kávy z kaváren, luxusní kosmetiku nebo předražené občerstvení. Místo toho, aby si uvařili kávu v práci, připravili si svačinu doma nebo si koupili levnější kosmetiku, volí dražší alternativy. Starší generace to vnímá jako nezodpovědnost a nerozumné chování, zvláště v době, kdy ekonomická situace není stabilní, ceny rostou a budoucnost je nejistá. Ale je to opravdu tak jednoduché? Ekonomové a psychologové nabízejí jiné vysvětlení tohoto fenoménu.
Kam dál?
- Je to pohodlné a nebo nebezpečné? První mikročipy implantované do lidí nám usnadní život?
- Majitelé zakázali vstup do obchodu očkovaným: Hrozí jim pokuta 3 miliony
- V Praze málem došlo k neštěstí. Dvouletá holčička balancovala v otevřeném okně bytu, zatímco matka tvrdě spala
- Svázali mu nohy a vyhodili na smetiště : Díky dobrým lidem dnes žije nádherný život! VIDEO