Lidl nastavuje lidem dvojí ceny. Zboží sleví klidně o polovinu, ale jenom někomu

622
Sdílejte

Lidl, známý řetězec supermarketů, zavedl nový systém slev, který vyvolal mezi zákazníky rozporuplné reakce. Tento systém totiž nabízí výrazné slevy, například až o 50 %, ale pouze těm, kteří si stáhnou mobilní aplikaci Lidl Plus a označí konkrétní prodejnu jako svou oblíbenou. Ostatní zákazníci, kteří aplikaci nepoužívají, musí za stejné zboží zaplatit plnou cenu. Tento přístup vyvolal debaty o tom, zda se jedná o diskriminaci, nebo jen o moderní marketingovou strategii.

Jak systém funguje?

Na cenovkách v prodejnách Lidl se objevily drobné poznámky, které upozorňují, že sleva platí pouze pro zákazníky s aplikací Lidl Plus, kteří mají danou prodejnu označenou jako oblíbenou.

Kam dál?

Koronerka ženu (78) z Plzně prohlásila za mrtvou, ta ale po uložení do rakve otevřela oči a začala dýchat

Mladá žena na letišti byla nucena se rychle odlíčit, protože skener nepoznal její obličej. Personál ji arogantně dirigoval

Tříletý Martínek půl roku po podání genové terapie, dělá pokroky. Na léčbu se složily desítky Čechů

Sdílíte emoční práci rovnoměrně? Skrytá zátěž, která může vztah unavit

„Máš homeoffice? To musí být pohoda, ne?“ Kolikrát už jste tuhle větu slyšeli? Ale realita je úplně jiná…

Další články