Pět stran bývalé vládní koalice má tradičně vyšší zastoupení mezi mladými voliči, zatímco ANO je populárnější mezi staršími voliči a důchodci. Přesto se ANO snaží oslovit i mladé voliče prostřednictvím různých akcí a kampaní, jako jsou kina, kvízy s předsedou strany Andrejem Babišem, nebo spolupráce s mladými influencery na sociálních sítích.
Výzkum také ukázal, že pouze necelých 30 % Čechů si myslí, že se strany v kampani dostatečně zaměřují na mladé voliče. Zatímco voliči Pirátů a Spolu to považují za dostatečné jen z pětiny, u voličů ANO je to 40 % a u voličů SPD dokonce 47 %. Celkově 60 % Čechů věří, že by se strany měly více zaměřovat na mladé voliče, přičemž tento názor sdílí především voliči STAN, Pirátů a Spolu. Naopak jen polovina voličů SPD si myslí, že by se strany měly více snažit oslovit mladé.