Slevy začínají řešit i lidé s vyššími příjmy. Češi proti Evropě zchudli

259
Sdílejte

Privátní značky, které obchodní řetězce prodávají pod vlastní značkou, zaznamenaly další růst. Jejich podíl na tržbách za potraviny a drogerii vzrostl z 27 % na 28 %. Hlavním důvodem jejich oblíbenosti je nižší cena ve srovnání se značkovými produkty. Cena je důležitá pro osm z deseti spotřebitelů, zatímco ti, kteří privátní značky nepreferují, poukazují na omezený výběr a nejasný původ.

V posledních dvou letech Češi zchudli, což se projevilo poklesem průměrného disponibilního příjmu. Trendem v rychloobrátkovém zboží je rostoucí zájem o zdravé potraviny, jako jsou biopotraviny, bezlepkové, vegetariánské a veganské produkty. Spotřebitelé také více utrácejí za mléčné dezerty s vyšším obsahem proteinů. V potravinách se zrychlují úpravy receptur s cílem snížit obsah tuku, cukru či soli, zatímco zdravé potraviny získávají lepší umístění v prodejnách. Naopak pokrmy typu fast-food jsou na ústupu.

Kam dál?

Vědci varují před jedním dnem v týdnu, kdy byste nikdy neměli podstoupit operaci

Pozor na platby v cizině : Mohou se prodražit i o stovky korun. Na co si dát pozor

Napětí mezi sourozenci často vyplouvá na povrch v okamžiku péče o rodiče a při dědictví

Nečekanou novinu připravil pro své zákazníky řetězec Tesco : Bude rozdávat potraviny zdarma. Zákazníci si však musí počkat do večera

Brazilský věštec Athos Salomé, přezdívaný „novodobý Nostradamus“ předpověděl, jak dopadne válka na Ukrajině. Varuje také před přírodními katastrofami

Další články