Slevy začínají řešit i lidé s vyššími příjmy. Češi proti Evropě zchudli

332
Sdílejte

Privátní značky, které obchodní řetězce prodávají pod vlastní značkou, zaznamenaly další růst. Jejich podíl na tržbách za potraviny a drogerii vzrostl z 27 % na 28 %. Hlavním důvodem jejich oblíbenosti je nižší cena ve srovnání se značkovými produkty. Cena je důležitá pro osm z deseti spotřebitelů, zatímco ti, kteří privátní značky nepreferují, poukazují na omezený výběr a nejasný původ.

V posledních dvou letech Češi zchudli, což se projevilo poklesem průměrného disponibilního příjmu. Trendem v rychloobrátkovém zboží je rostoucí zájem o zdravé potraviny, jako jsou biopotraviny, bezlepkové, vegetariánské a veganské produkty. Spotřebitelé také více utrácejí za mléčné dezerty s vyšším obsahem proteinů. V potravinách se zrychlují úpravy receptur s cílem snížit obsah tuku, cukru či soli, zatímco zdravé potraviny získávají lepší umístění v prodejnách. Naopak pokrmy typu fast-food jsou na ústupu.

Kam dál?

V Zoo Na Hrádečku na Jindřichohradecku nacpali lidé opičku čokoládou. Samice zvracela, měla bolesti a totálně jí selhal organismus. Musela být utracena

Každý z nás žije tři životy. Chraňte si je a buďte opatrní, koho si do nich pouštíte

Podle průzkumu by v případě vojenského útoku na Českou republiku bylo ochotno bránit svou zemi se zbraní v ruce 28 procent lidí

EU přitvrzuje vůči Sheinu a Temu: Nebezpečné zboží z Číny ohrožuje zdraví i evropské podniky

Tragický osud: Ženu s dvojčaty srazilo auto. Jedno zemřelo na místě. Druhé o několik dní později v nemocnici. O dalšího syna už přišla před lety

Další články