Slevy začínají řešit i lidé s vyššími příjmy. Češi proti Evropě zchudli

404
Sdílejte

Privátní značky, které obchodní řetězce prodávají pod vlastní značkou, zaznamenaly další růst. Jejich podíl na tržbách za potraviny a drogerii vzrostl z 27 % na 28 %. Hlavním důvodem jejich oblíbenosti je nižší cena ve srovnání se značkovými produkty. Cena je důležitá pro osm z deseti spotřebitelů, zatímco ti, kteří privátní značky nepreferují, poukazují na omezený výběr a nejasný původ.

V posledních dvou letech Češi zchudli, což se projevilo poklesem průměrného disponibilního příjmu. Trendem v rychloobrátkovém zboží je rostoucí zájem o zdravé potraviny, jako jsou biopotraviny, bezlepkové, vegetariánské a veganské produkty. Spotřebitelé také více utrácejí za mléčné dezerty s vyšším obsahem proteinů. V potravinách se zrychlují úpravy receptur s cílem snížit obsah tuku, cukru či soli, zatímco zdravé potraviny získávají lepší umístění v prodejnách. Naopak pokrmy typu fast-food jsou na ústupu.

Kam dál?

Jak si snadno a navždy zničit zdraví : Záchranář varuje před nejhorším zlozvykem spolujezdců

Nahlásili jste pojišťovně přechod dítěte na střední? Pokud to neuděláte, může vás to stát nemalé peníze

Ministr zdravotnictví Vlastimil Válek navrhuje, aby se počet pojišťoven snížil na čtyři nebo pět

Pokuta až 50 000 za pohřbení psa na vlastní zahradě, nahlašují všímaví sousedé

Česká republika se rozhodla zdvojnásobit svou expertní pomoc Ukrajině

Další články