Generační rozdíly u nákupního košíku. Jaké jsou návyky dnešních dvacátníků a třicátníků?

297
Sdílejte

Síla influencerů

Generace Z jednoznačně preferuje doporučení od influencerů před klasickou reklamou. Influencery vnímají nejen jako zdroj inspirace, ale také jako vzory, které napodobují v oblékání, chování a životním stylu. Podle průzkumu agentury Ogilvy více než polovina mladých lidí z této generace nakoupila produkt na základě doporučení influencera. Jejich rady jsou pro ně často cennější než rady od přátel nebo rodičů. Pokud chtějí firmy tuto generaci oslovit, musí být vizuálně atraktivní, autentické a zábavné.

Generace Z představuje pro firmy obrovský potenciál, ale zároveň i výzvu. Jejich nákupní chování je ovlivněno technologiemi, sociálními sítěmi a tlakem na sledování trendů. Kdo dokáže pochopit jejich potřeby a přizpůsobit se jejich specifickým rysům, získá nejen zákazníky, ale i loajalitu této generace.

Kam dál?

Umírání za zdmi nemocnic, kde se z lidských bytostí stávají pacienti, čísla a diagnózy. Proč neumíme říct sbohem a co to dělá s naší duší

Občanské poradny zažívají nápor lidí : Přibývá těch, kteří nezvládají splácet životní náklady a dluhy

Proč zmrazit chléb? Zlepšuje trávení a snižuje krevní cukr

4 typy žen, které přitahují psychopaty. Nepatříte mezi ně?

Podle vědců dokáže lidské tělo vnímat příchod smrti díky čichu. Nos dobře ví, kdy se blíží konec

Další články