Generační rozdíly u nákupního košíku. Jaké jsou návyky dnešních dvacátníků a třicátníků?

263
Sdílejte

Síla influencerů

Generace Z jednoznačně preferuje doporučení od influencerů před klasickou reklamou. Influencery vnímají nejen jako zdroj inspirace, ale také jako vzory, které napodobují v oblékání, chování a životním stylu. Podle průzkumu agentury Ogilvy více než polovina mladých lidí z této generace nakoupila produkt na základě doporučení influencera. Jejich rady jsou pro ně často cennější než rady od přátel nebo rodičů. Pokud chtějí firmy tuto generaci oslovit, musí být vizuálně atraktivní, autentické a zábavné.

Generace Z představuje pro firmy obrovský potenciál, ale zároveň i výzvu. Jejich nákupní chování je ovlivněno technologiemi, sociálními sítěmi a tlakem na sledování trendů. Kdo dokáže pochopit jejich potřeby a přizpůsobit se jejich specifickým rysům, získá nejen zákazníky, ale i loajalitu této generace.

Kam dál?

Jak často byste měli mít pohlavní styk v manželství? Pokud je to méně než TOTO ČÍSLO, hrozí riziko rozvodu!

NASA zveřejnila pochmurnou prognózu o konci života na Zemi

Na jihu Moravy mají lidé kvůli suchu zákaz zalévat zahrady. Hrozí pokuty

Tohle vám může zničit vztah! 6 věcí, které muži na ženách nemají rádi

Armáda chce nové polní kuchyně. Ministerstvo obrany proto rozjelo ve velkém nákupy nových kuchyní za více než čtyři miliardy korun

Další články