Jihomoravští záchranáři se stále častěji setkávají s případy, kdy lidé volají na tísňovou linku 155 s požadavky, které neodpovídají jejímu primárnímu účelu. Mezi takové situace patří například žádosti o vystavení receptu na léky a jeho zaslání prostřednictvím SMS. Tento trend odhaluje, že část populace nemá doma ani základní lékárničku, která by obsahovala nezbytné léky a pomůcky pro zvládnutí běžných zdravotních problémů. Záchranáři, kteří v loňském roce přijali 188 tisíc tísňových volání, denně čelí situacím, kdy lidé nemají ani teploměr nebo léky proti bolesti. Přestože se snaží každému pomoci, apelují na veřejnost, aby si základní lékárničku pořídila.
Kam dál?
- V Jeseníkách havaroval autobus, při níž bylo zraněno 21 dětí a učitelka
- Mladá žena vydělává desítky tisíc prodejem použitých ponožek. Její rekord byl i 181 tisíc korun. Popsala co s nimi zákaznici dělají
- Děti do nákupního vozíku nepatří, myslí si lidé. Nelíbí se to ani řetězcům
- „Máš homeoffice? To musí být pohoda, ne?“ Kolikrát už jste tuhle větu slyšeli? Ale realita je úplně jiná…








