Předvolební kampaně jsou klíčovým nástrojem, jak politické strany a hnutí mohou oslovit voliče a získat jejich podporu. Politologové i odborníci na marketing se shodují, že dobře promyšlená a cílená kampaň může výrazně ovlivnit volební výsledky. České politické subjekty proto již nyní intenzivně pracují na svých strategiích. Otázkou však zůstává, kde na takové kampaně vzít finanční prostředky. Zatímco některé strany mají na svých účtech dostatek peněz, jiné se potýkají s nedostatkem financí.Podle zákona mohou politické strany, hnutí a koalice vynaložit na předvolební kampaň maximálně 90 milionů korun. Přestože se tato částka zdá být vysoká, některé strany mají na svých účtech jen zlomek této sumy.
Kam dál?
- Muž stál při ženě, když bojovala s rakovinou: Co žádala po zotavení? Tomu neuvěříte
- Robert Hossein alias Joffrey de Peyrac: Netajil se slabostí pro velmi mladé ženy. První manželce bylo 17, s druhou si začal když jí bylo pouhých 14 let
- Apokalypsa v Súdánu: Na satelitních snímcích jdou vidět hory mrtvol
- Také bojujete s partnerovým celodenním koukáním do telefonu?








