Jak vypadají účty stran před kampaní? ANO disponuje desítkami milionů, ODS je skoro na mizině

317
Sdílejte

Předvolební kampaně jsou klíčovým nástrojem, jak politické strany a hnutí mohou oslovit voliče a získat jejich podporu. Politologové i odborníci na marketing se shodují, že dobře promyšlená a cílená kampaň může výrazně ovlivnit volební výsledky. České politické subjekty proto již nyní intenzivně pracují na svých strategiích. Otázkou však zůstává, kde na takové kampaně vzít finanční prostředky. Zatímco některé strany mají na svých účtech dostatek peněz, jiné se potýkají s nedostatkem financí.Podle zákona mohou politické strany, hnutí a koalice vynaložit na předvolební kampaň maximálně 90 milionů korun. Přestože se tato částka zdá být vysoká, některé strany mají na svých účtech jen zlomek této sumy.

Kam dál?

Muž v Praze opravoval elektrokoloběžky a vyhořel mu byt. Věci házel z okna na ulici, kde vzplála tři auta

Zaměstnanci letecké společnosti Smartwings hrozí stávkou

Za pár let přijde část Česka o většinu pediatrů. Snadná cesta z krize není

Autoškoly v Česku zažívají nápor zájemců i přesto, že ceny šplhají ke 30 tisícům

V Jeseníkách havaroval autobus, při níž bylo zraněno 21 dětí a učitelka

Další články