Předvolební kampaně jsou klíčovým nástrojem, jak politické strany a hnutí mohou oslovit voliče a získat jejich podporu. Politologové i odborníci na marketing se shodují, že dobře promyšlená a cílená kampaň může výrazně ovlivnit volební výsledky. České politické subjekty proto již nyní intenzivně pracují na svých strategiích. Otázkou však zůstává, kde na takové kampaně vzít finanční prostředky. Zatímco některé strany mají na svých účtech dostatek peněz, jiné se potýkají s nedostatkem financí.Podle zákona mohou politické strany, hnutí a koalice vynaložit na předvolební kampaň maximálně 90 milionů korun. Přestože se tato částka zdá být vysoká, některé strany mají na svých účtech jen zlomek této sumy.
Kam dál?
- Neměníte povlečení pravidelně ? Chyba! Z TOHOTO se vám určitě obrátí žaludek!
- Dozrál čas na zavedení zkrácené vojenské služby? Češi nejsou proti
- Pokud se vám zdálo o mrtvém člověku, neberte to na lehkou váhu! Toto se vám snaží naznačit…
- Fenku s 9 štěnátky na ulici čekal hrůzný osud. Jakmile je žena viděla, OKAMŽITĚ zamíchala kartami. Psi ji za to budou nadosmrti vděční