Toto je NEJVĚTŠÍ PODVOD v obchodech: Věnujte pozornost tomu, co dělají zaměstnanci – jedna věc je znakem toho, že vás podvádějí!

1916
Sdílejte

Obchodníci jsou mistři psychologie prodeje Při nákupech často ani nepostřehneme, jak nás obchody vedou k rozhodnutím, která nejsou pro nás nejvýhodnější, ale právě naopak – výhodné jsou hlavně pro ně. Existuje spousta praktik, kterými se obchodní řetězce snaží prodat potraviny, které ne jsou nejčerstvější, nebo kterým brzy končí záruka.

1. Manipulace s vystavením zboží – čerstvé dozadu, starší dopředu

Jednou z nejznámějších praktik obchodníků je strategie vystavení zboží. Když přijedete do sekce ovoce a zeleniny, ty nejčerstvější plody jsou často uloženy vzadu, zatímco méně čerstvé a starší kousky jsou vpředu. Důvod je jednoduchý – zákazníci sahají poté, co mají na dosah ruky.

Kam dál?

Vědci varují před jedním dnem v týdnu, kdy byste nikdy neměli podstoupit operaci

Pozor na platby v cizině : Mohou se prodražit i o stovky korun. Na co si dát pozor

Napětí mezi sourozenci často vyplouvá na povrch v okamžiku péče o rodiče a při dědictví

Nečekanou novinu připravil pro své zákazníky řetězec Tesco : Bude rozdávat potraviny zdarma. Zákazníci si však musí počkat do večera

Brazilský věštec Athos Salomé, přezdívaný „novodobý Nostradamus“ předpověděl, jak dopadne válka na Ukrajině. Varuje také před přírodními katastrofami

Další články