Šéfkuchař Přemek Forejt čelí kritice zákazníků, kteří si zakoupili jeho online kurzy vaření : Mluví o podrazu a zneužití

2685
Sdílejte

Kritika marketingové strategie

Ani Forejtova omluva však neuspokojila všechny zákazníky. Někteří poukázali na nekonzistenci v marketingové strategii. Jedna ze zákaznic upozornila na to, že Forejtův marketing působí rozporuplně. „Na jedné straně budujete VIP komunitu, která má mít pocit exkluzivity, což je moderní a efektivní přístup. Na druhé straně ale používáte zastaralé ‚teleshoppingové‘ metody, které se s tímto přístupem neslučují,“ zhodnotila situaci.

Celá situace ukazuje, jak citlivě zákazníci vnímají cenovou politiku a marketingové strategie. Přestože Forejtovy kurzy mohou být kvalitní, způsob, jakým byly nabízeny, vyvolal u některých zákazníků pocit zklamání a nedůvěry. Pro šéfkuchaře je to lekce, jak důležitá je transparentnost a konzistence v komunikaci se zákazníky, zejména pokud jde o budování loajální komunity.

Kam dál?

Anička Slováčková ještě pár dní přes smrtí plánovala velký návrat na pódia. Už se moc těším, říkala

Herečka Sabina Laurinová oslavila 53. narozeniny. Věk, který by jí nikdo nehádal

Po skandálu s Aničkou Slováčkovou odvedl Pavel Novotný pozornost jinam : Chladovi závidí drahá auta i ranní „stání“

Před domem Patrasové a Slováčka zasahovala policie : Neznámý muž pořádně vytočil Dádu

Dáda Patrasová si před domem četla dojemné vzkazy pro Aničku. Po úmrtí Aničky (†29) tam vzniklo improvizované pietní místo

Další články