Šéfkuchař Přemek Forejt čelí kritice zákazníků, kteří si zakoupili jeho online kurzy vaření : Mluví o podrazu a zneužití

2873
Sdílejte

Kritika marketingové strategie

Ani Forejtova omluva však neuspokojila všechny zákazníky. Někteří poukázali na nekonzistenci v marketingové strategii. Jedna ze zákaznic upozornila na to, že Forejtův marketing působí rozporuplně. „Na jedné straně budujete VIP komunitu, která má mít pocit exkluzivity, což je moderní a efektivní přístup. Na druhé straně ale používáte zastaralé ‚teleshoppingové‘ metody, které se s tímto přístupem neslučují,“ zhodnotila situaci.

Celá situace ukazuje, jak citlivě zákazníci vnímají cenovou politiku a marketingové strategie. Přestože Forejtovy kurzy mohou být kvalitní, způsob, jakým byly nabízeny, vyvolal u některých zákazníků pocit zklamání a nedůvěry. Pro šéfkuchaře je to lekce, jak důležitá je transparentnost a konzistence v komunikaci se zákazníky, zejména pokud jde o budování loajální komunity.

Kam dál?

Nová zjištění o tragédii české horolezkyně. Klára se před pádem sama rozhodla pro návrat. Měla zdravotní problémy

 Felixe Slováčka (82) evidentně nic nezastaví. Den po pobytu v nemocnici už v Praze vyrazil na party

Tragicky zahynula Česká horolezkyně Klára Kolouchová, která se proslavila jako první Češka na vrcholech Mount Everestu a K2. Po těle pátrají dva vrtulníky

Princezna Kate promluvila o rakovině: Po dokončení léčby její život rozhodně není procházka růžovou zahradou

Pavel Novotný nastoupil do pankrácké věznice, kde si odpyká tříměsíční trest za výtržnictví a další delikty

Další články