Šéfkuchař Přemek Forejt čelí kritice zákazníků, kteří si zakoupili jeho online kurzy vaření : Mluví o podrazu a zneužití

555
Sdílejte

Kritika marketingové strategie

Ani Forejtova omluva však neuspokojila všechny zákazníky. Někteří poukázali na nekonzistenci v marketingové strategii. Jedna ze zákaznic upozornila na to, že Forejtův marketing působí rozporuplně. „Na jedné straně budujete VIP komunitu, která má mít pocit exkluzivity, což je moderní a efektivní přístup. Na druhé straně ale používáte zastaralé ‚teleshoppingové‘ metody, které se s tímto přístupem neslučují,“ zhodnotila situaci.

Celá situace ukazuje, jak citlivě zákazníci vnímají cenovou politiku a marketingové strategie. Přestože Forejtovy kurzy mohou být kvalitní, způsob, jakým byly nabízeny, vyvolal u některých zákazníků pocit zklamání a nedůvěry. Pro šéfkuchaře je to lekce, jak důležitá je transparentnost a konzistence v komunikaci se zákazníky, zejména pokud jde o budování loajální komunity.

Kam dál?

Karel Gott bojoval s leukémií. Když mu bylo nejhůř, dostalo se mu podpory od samotného Vinnetoua : Toto dojemné foto vžene slzy do očí

 Barbora Munzarová (52) nade vše milovala své rodiče. Promluvila o starostech s nimi před smrtí : Byli zlí a čtyřikrát denně jsem je přebalovala

Při slavnostnímu znovuotevření pařížské katedrály Notre-Dame se setkali světoví lídři. Pozvánka dorazila i do Prahy, prezident Petr Pavel nepřijel

Daniela Brzobohatá i ve 46 letech si stále přeje miminko. Tabu není ani adopce

Patrasová prohrává boj s démony. Naplnily se ty nehorší obavy

Další články