Šéfkuchař Přemek Forejt čelí kritice zákazníků, kteří si zakoupili jeho online kurzy vaření : Mluví o podrazu a zneužití

2955
Sdílejte

Kritika marketingové strategie

Ani Forejtova omluva však neuspokojila všechny zákazníky. Někteří poukázali na nekonzistenci v marketingové strategii. Jedna ze zákaznic upozornila na to, že Forejtův marketing působí rozporuplně. „Na jedné straně budujete VIP komunitu, která má mít pocit exkluzivity, což je moderní a efektivní přístup. Na druhé straně ale používáte zastaralé ‚teleshoppingové‘ metody, které se s tímto přístupem neslučují,“ zhodnotila situaci.

Celá situace ukazuje, jak citlivě zákazníci vnímají cenovou politiku a marketingové strategie. Přestože Forejtovy kurzy mohou být kvalitní, způsob, jakým byly nabízeny, vyvolal u některých zákazníků pocit zklamání a nedůvěry. Pro šéfkuchaře je to lekce, jak důležitá je transparentnost a konzistence v komunikaci se zákazníky, zejména pokud jde o budování loajální komunity.

Kam dál?

Zvrat u hospitalizovaného Patrika Hezuckého. V nemocnici už zůstane

Mirai ŠOKUJE otevřenou zpovědí : Konec kapely. Je to nevyhnutelné a přiznal velký strach

Babiš nařkl Lipavského, že nechal zmizet jeho fotku s Trumpem. „Tohle naprosto ujeté tvrzení absolutně popírám. Jedná se o vymyšlenou lež,“ uvedl ministr

Decroix nebude obhajovat post ve vedení ODS. Přednost dává rodině i poslanecké práci

„Volala sestra, přijeďte HNED!“ Mareš s Hezuckého manželkou museli do nemocnice uprostřed noci

Další články