Reklama si získala srdce diváků díky své jednoduchosti, laskavosti a vtipu. Působila přirozeně, nenásilně a dokonale vystihla předvánoční atmosféru. Zasněžený les, který evokoval klid a pohodu, byl pro diváky příjemným kontrastem k předvánočnímu shonu. Přestože sníh byl umělý a natáčení probíhalo na podzim v lese u Mladé Boleslavi, výsledný dojem byl dokonalý. Dokonce i divočák, který působil hrozivě, byl ve skutečnosti ochočené prasátko, které bylo spíše vystrašené než nebezpečné.
Sandra, která tehdy měla pouhé tři a půl roku, si na natáčení příliš nepamatuje. Vybavuje si jen drobné momenty, jako koulovačku se členy štábu nebo samotné prasátko. Její maminka, původem z Ukrajiny, jí později vyprávěla, že byla vybrána z více než 300 dětí. Přestože reklama zaznamenala obrovský úspěch, Sandra se herectví nevěnovala. Občas sice zkusila nějaký casting, ale nakonec se rozhodla pro jinou cestu. Vystudovala obor zubní techniky a dnes pracuje jako zdravotní sestřička u zubařky.