Německý drogerijní řetězec Müller, známý svou silnou pozicí na evropském trhu, plánuje rozšířit své působení do České republiky. Na svých oficiálních webových stránkách již začal inzerovat nové pracovní příležitosti. Přestože konkrétní finanční ohodnocení pro jednotlivé pozice není veřejně uvedeno, slovenský deník Nový Čas uvádí, že manažeři mohou dosáhnout měsíčního platu až 150 tisíc korun.V současné době českému trhu dominují značky jako Dm drogerie markt a Rossmann, zatímco polská značka Hebe se snaží najít své místo.
Kam dál?
- Naše dětství bylo jiné, v zimě jsme sáňkovali, hráli sněhové koule a byli šťastní
- Věčný boj mezi přírodním a umělým vánočním stromečkem: Který z nich je lepší pro životní prostředí?
- Filosofická fakulta zrušila výuku do konce zimního semestru, zkoušky budou dobrovolné
- Průzkum odhalil , že až třetina Čechů, by si přála návrat totalitního režimu. Slováci jsou na tom ještě hůře