Seniorka stále požadovala vrácení peněz. Vedoucí prodejny jí však nevyhověl, což ji ještě více rozčílilo a podnítilo její nekonečné volání na tísňovou linku.Podle policejní mluvčí Andrey Cejnkové se žena dožadovala přítomnosti policejní hlídky na místě, přestože jí bylo vysvětlováno, že reklamace nespadají do kompetence policie a že by měla svůj problém řešit s Českou obchodní inspekcí. I přes důrazná upozornění na zneužívání tísňové linky žena neustále volala.Důvod jejího sporu s obchodníkem a zda volala z reklamovaného telefonu, policie nezmínila. Co je však jisté, je její rostoucí agresivita. Několik operátorů se s ní střídalo při přijímání jejích hovorů a jeden dokonce vyslal hlídku, aby jí vysvětlili, co je zneužívání tísňové linky. Toto opatření se však ukázalo jako zbytečné, neboť seniorka volala znovu.
Kam dál?
- Pochybnosti v kauze Kramný: Není možné, aby se znalecké posudky tak naprosto lišily, říká bývalá nejvyšší státní zástupkyně Renata Vesecká
- Dojemný příběh : Svého nemocného syna odpojili od přístrojů: V tu chvíli se však nadechl a začal bojovat!
- Ostrá slova ekonoma: Na důchody nemá být nárok. Ať si Češi víc spoří, peníze nerostou na stromě
- Spát s partnerem spolu, nebo každý sám? Nejsou to oddělené ložnice, které ničí vztahy







