Seniorka stále požadovala vrácení peněz. Vedoucí prodejny jí však nevyhověl, což ji ještě více rozčílilo a podnítilo její nekonečné volání na tísňovou linku.Podle policejní mluvčí Andrey Cejnkové se žena dožadovala přítomnosti policejní hlídky na místě, přestože jí bylo vysvětlováno, že reklamace nespadají do kompetence policie a že by měla svůj problém řešit s Českou obchodní inspekcí. I přes důrazná upozornění na zneužívání tísňové linky žena neustále volala.Důvod jejího sporu s obchodníkem a zda volala z reklamovaného telefonu, policie nezmínila. Co je však jisté, je její rostoucí agresivita. Několik operátorů se s ní střídalo při přijímání jejích hovorů a jeden dokonce vyslal hlídku, aby jí vysvětlili, co je zneužívání tísňové linky. Toto opatření se však ukázalo jako zbytečné, neboť seniorka volala znovu.
Kam dál?
- V Česku už mají nově řidičák stovky sedmnáctiletých šoférů. Mnozí chtějí auto i vlastnit, mezi úřady ale panuje chaos
- Které nemoci a vlastnosti dědíme po své matce, a které naopak po otci? Toto mnoho lidí překvapí…
- Nechali děti spát na mraze. Tato šokující fotka obletěla internet. Proč to učitelky udělaly ?
- Stavbyvedoucí Lukáš z Extrémních proměn po zhubnutí 119 kil šokuje rozchodem : Je potřeba vyměnit i partnerku, nemůže mi dát děti