Seniorka stále požadovala vrácení peněz. Vedoucí prodejny jí však nevyhověl, což ji ještě více rozčílilo a podnítilo její nekonečné volání na tísňovou linku.Podle policejní mluvčí Andrey Cejnkové se žena dožadovala přítomnosti policejní hlídky na místě, přestože jí bylo vysvětlováno, že reklamace nespadají do kompetence policie a že by měla svůj problém řešit s Českou obchodní inspekcí. I přes důrazná upozornění na zneužívání tísňové linky žena neustále volala.Důvod jejího sporu s obchodníkem a zda volala z reklamovaného telefonu, policie nezmínila. Co je však jisté, je její rostoucí agresivita. Několik operátorů se s ní střídalo při přijímání jejích hovorů a jeden dokonce vyslal hlídku, aby jí vysvětlili, co je zneužívání tísňové linky. Toto opatření se však ukázalo jako zbytečné, neboť seniorka volala znovu.
Kam dál?
- Dnešní mládeži úcta k zesnulým nic neříká. Chodit na hřbitov jim přijde zbytečné
- Žena půl hodiny prožila klinickou smrt : Po probuzení , napsala na papír tento záhadný odkaz
- Po narození dcery ho opustila přítelkyně a stal se svobodným otcem. Moje dcera má Aspergerův syndrom a naučila mě, co je láska
- ,,Nemohu se kamarádit s dívkami, protože jsem hezká a ony mi závidí : Cítím se osamělá „