Seniorka stále požadovala vrácení peněz. Vedoucí prodejny jí však nevyhověl, což ji ještě více rozčílilo a podnítilo její nekonečné volání na tísňovou linku.Podle policejní mluvčí Andrey Cejnkové se žena dožadovala přítomnosti policejní hlídky na místě, přestože jí bylo vysvětlováno, že reklamace nespadají do kompetence policie a že by měla svůj problém řešit s Českou obchodní inspekcí. I přes důrazná upozornění na zneužívání tísňové linky žena neustále volala.Důvod jejího sporu s obchodníkem a zda volala z reklamovaného telefonu, policie nezmínila. Co je však jisté, je její rostoucí agresivita. Několik operátorů se s ní střídalo při přijímání jejích hovorů a jeden dokonce vyslal hlídku, aby jí vysvětlili, co je zneužívání tísňové linky. Toto opatření se však ukázalo jako zbytečné, neboť seniorka volala znovu.
Kam dál?
- Za vlasy a nehty utratila půl milionu. Manželka dubajského milionáře dostává měsíčně tolik peněz, že neví, co s nimi
- Pravidlo „prvních tří minut“, které musí znát všichni rodiče
- AKTUÁLNĚ : Srážka rychlíku s kamionem na Karvinsku. Strojvedoucí zemřel, je asi 15 zraněných
- V noci na pátek 15. prosince buďte ve střehu! Toto se vyplatí vidět na vlastní oči