Nasupená seniorka z Brna vyžadovala řešení reklamace na tísňové lince. Hrozí jí za to tučná pokuta

729
Sdílejte

Seniorka stále požadovala vrácení peněz. Vedoucí prodejny jí však nevyhověl, což ji ještě více rozčílilo a podnítilo její nekonečné volání na tísňovou linku.Podle policejní mluvčí Andrey Cejnkové se žena dožadovala přítomnosti policejní hlídky na místě, přestože jí bylo vysvětlováno, že reklamace nespadají do kompetence policie a že by měla svůj problém řešit s Českou obchodní inspekcí. I přes důrazná upozornění na zneužívání tísňové linky žena neustále volala.Důvod jejího sporu s obchodníkem a zda volala z reklamovaného telefonu, policie nezmínila. Co je však jisté, je její rostoucí agresivita. Několik operátorů se s ní střídalo při přijímání jejích hovorů a jeden dokonce vyslal hlídku, aby jí vysvětlili, co je zneužívání tísňové linky. Toto opatření se však ukázalo jako zbytečné, neboť seniorka volala znovu.

Kam dál?

Jak často byste měli mít pohlavní styk v manželství? Pokud je to méně než TOTO ČÍSLO, hrozí riziko rozvodu!

NASA zveřejnila pochmurnou prognózu o konci života na Zemi

Na jihu Moravy mají lidé kvůli suchu zákaz zalévat zahrady. Hrozí pokuty

Tohle vám může zničit vztah! 6 věcí, které muži na ženách nemají rádi

Armáda chce nové polní kuchyně. Ministerstvo obrany proto rozjelo ve velkém nákupy nových kuchyní za více než čtyři miliardy korun

Další články