Nasupená seniorka z Brna vyžadovala řešení reklamace na tísňové lince. Hrozí jí za to tučná pokuta

708
Sdílejte

Seniorka stále požadovala vrácení peněz. Vedoucí prodejny jí však nevyhověl, což ji ještě více rozčílilo a podnítilo její nekonečné volání na tísňovou linku.Podle policejní mluvčí Andrey Cejnkové se žena dožadovala přítomnosti policejní hlídky na místě, přestože jí bylo vysvětlováno, že reklamace nespadají do kompetence policie a že by měla svůj problém řešit s Českou obchodní inspekcí. I přes důrazná upozornění na zneužívání tísňové linky žena neustále volala.Důvod jejího sporu s obchodníkem a zda volala z reklamovaného telefonu, policie nezmínila. Co je však jisté, je její rostoucí agresivita. Několik operátorů se s ní střídalo při přijímání jejích hovorů a jeden dokonce vyslal hlídku, aby jí vysvětlili, co je zneužívání tísňové linky. Toto opatření se však ukázalo jako zbytečné, neboť seniorka volala znovu.

Kam dál?

Jak na cestování letadlem? Jak se obléct ? Proč nenosit legíny, nezouvat se a kam si sedat při turbulencích

Proč Poláci staví 200 tisíc bytů ročně a Češi jen 30 tisíc? Experti navrhují řešení pro dostupnější bydlení

Cesta na vlastní svatbu skončila neštěstím. Muž havaroval a na místě zemřel, bylo mu teprve 45

Dvě lekce, které se musíte naučit pro úspěšné manželství: Jak vytvořit pevný a šťastný vztah

Rodina malé Madlenky dostala další pozitivní zprávy : Máme „nouzového dárce“, hledání ale nekončí, říká lékařka

Další články