Nasupená seniorka z Brna vyžadovala řešení reklamace na tísňové lince. Hrozí jí za to tučná pokuta

747
Sdílejte

Seniorka stále požadovala vrácení peněz. Vedoucí prodejny jí však nevyhověl, což ji ještě více rozčílilo a podnítilo její nekonečné volání na tísňovou linku.Podle policejní mluvčí Andrey Cejnkové se žena dožadovala přítomnosti policejní hlídky na místě, přestože jí bylo vysvětlováno, že reklamace nespadají do kompetence policie a že by měla svůj problém řešit s Českou obchodní inspekcí. I přes důrazná upozornění na zneužívání tísňové linky žena neustále volala.Důvod jejího sporu s obchodníkem a zda volala z reklamovaného telefonu, policie nezmínila. Co je však jisté, je její rostoucí agresivita. Několik operátorů se s ní střídalo při přijímání jejích hovorů a jeden dokonce vyslal hlídku, aby jí vysvětlili, co je zneužívání tísňové linky. Toto opatření se však ukázalo jako zbytečné, neboť seniorka volala znovu.

Kam dál?

Polsko vyhlásilo stav nejvyšší pohotovosti. Do vzduchu musely také stíhačky

Pět chovných fen uhynulo při požáru chovné stanice pro psy. Kotce měl někdo zapálit úmyslně, policie prosí o pomoc

V bratislavské čtvrti Ružinov matka měla utopit ve vaně své děti a poté podpálit byt. Policii se údajně přiznala

Umírání za zdmi nemocnic, kde se z lidských bytostí stávají pacienti, čísla a diagnózy. Proč neumíme říct sbohem a co to dělá s naší duší

Občanské poradny zažívají nápor lidí : Přibývá těch, kteří nezvládají splácet životní náklady a dluhy

Další články