5 největších zlozvyků zákazníků : : Děti jí nezaplacené rohlíky, dospělí si stříkají parfémy či mačkají ovoce. Jak na to reagují supermarkety ?

7772
Sdílejte

4. Neopatrnost vedoucí k rozbití zboží:

Nehody se v obchodech stávají a zákazníci se často ptají, jestli musí rozbité zboží zaplatit. Pokud se jedná o náhodu, obchody jako Albert a Kaufland obvykle nepožadují kompenzaci a postačí pouze informovat personál. Důležité je, aby malé nehody nebyly pravidelné ani úmyslné.

5. Mačkání ovoce:

Zákazníci často mačkají ovoce, aby zjistili jeho zralost. I když obchodní řetězce na tento dotaz nezareagovaly přímo, tato praxe je všeobecně vnímána negativně, protože může způsobit poškození zboží a hygienické problémy. Navíc zákazníci by měli k manipulaci s potravinami používat ochranné sáčky.

Ve svých vyjádřeních se obchody shodly na tom, že drobné přestupky jsou tolerantní, jelikož snaha je především zajistit příjemné a snadné nakupování, aniž by ohrozilo vztah se zákazníky. Tento prozákaznický přístup udržuje loajalitu zákazníků, i když některé zlozvyky mohou v očích některých zůstat kontroverzní.

Kam dál?

V Polsku zemřela tříletá dívenka po otravě jedem na krysy. Dispečer odmítl poslat sanitku

Cizinec v Praze pod vlivem drog vytáhl ženě z kočárku čtyřměsíční dítě a jako smyslu zbavený s ním cloumal ve vzduchu s rukama nad hlavou

Mladí Češi nechtějí o zodpovědnosti ani slyšet. Práce se jim zajídá. Chtějí cestovat, ne otročit jako jejich rodiče

Učitelka začala od svých žáků vybírat peníze. Kasíruje děti za nájem lavice, a dokonce dostávají pokuty

Po 25 letech neúspěšných pokusů konečně 53 letá Helena otěhotněla. Pochlubila se fotkou s miminkem. Lidé jsou ale proti

Další články