5 největších zlozvyků zákazníků : : Děti jí nezaplacené rohlíky, dospělí si stříkají parfémy či mačkají ovoce. Jak na to reagují supermarkety ?

7782
Sdílejte

4. Neopatrnost vedoucí k rozbití zboží:

Nehody se v obchodech stávají a zákazníci se často ptají, jestli musí rozbité zboží zaplatit. Pokud se jedná o náhodu, obchody jako Albert a Kaufland obvykle nepožadují kompenzaci a postačí pouze informovat personál. Důležité je, aby malé nehody nebyly pravidelné ani úmyslné.

5. Mačkání ovoce:

Zákazníci často mačkají ovoce, aby zjistili jeho zralost. I když obchodní řetězce na tento dotaz nezareagovaly přímo, tato praxe je všeobecně vnímána negativně, protože může způsobit poškození zboží a hygienické problémy. Navíc zákazníci by měli k manipulaci s potravinami používat ochranné sáčky.

Ve svých vyjádřeních se obchody shodly na tom, že drobné přestupky jsou tolerantní, jelikož snaha je především zajistit příjemné a snadné nakupování, aniž by ohrozilo vztah se zákazníky. Tento prozákaznický přístup udržuje loajalitu zákazníků, i když některé zlozvyky mohou v očích některých zůstat kontroverzní.

Kam dál?

Mareček (†9 měsíců) zemřel na zástavu dechu. Svrab, modřiny, podezřelé úrazy, život v jednopokojovém plesnivém bytě. Kojence doma hlídali předškoláci

Konec v Ulici?!Posteskla si Jaroslava Obermaierová (78), protože už dva měsíce netočí! Má strach, co s její postavou Vilmy Nyklové bude

Zoufalá matka z Thajska si nechala zbudovat vězeňskou celu, aby byla v bezpečí před drogově závislým synem

Generace Z si zvykla komunikovat jinak : Raději poslat pár zpráv než zavolat. Neustále mají mobil v ruce. Když se jim ale chcete dovolat, je dost možné, že se vám to nepodaří

Les není veřejné WC: Jak tedy správně uspokojit své fyziologické potřeby v horách tak, aby po nás nezůstávaly kopy bílých kapesníků?

Další články