5 největších zlozvyků zákazníků : : Děti jí nezaplacené rohlíky, dospělí si stříkají parfémy či mačkají ovoce. Jak na to reagují supermarkety ?

9224
Sdílejte

4. Neopatrnost vedoucí k rozbití zboží:

Nehody se v obchodech stávají a zákazníci se často ptají, jestli musí rozbité zboží zaplatit. Pokud se jedná o náhodu, obchody jako Albert a Kaufland obvykle nepožadují kompenzaci a postačí pouze informovat personál. Důležité je, aby malé nehody nebyly pravidelné ani úmyslné.

5. Mačkání ovoce:

Zákazníci často mačkají ovoce, aby zjistili jeho zralost. I když obchodní řetězce na tento dotaz nezareagovaly přímo, tato praxe je všeobecně vnímána negativně, protože může způsobit poškození zboží a hygienické problémy. Navíc zákazníci by měli k manipulaci s potravinami používat ochranné sáčky.

Ve svých vyjádřeních se obchody shodly na tom, že drobné přestupky jsou tolerantní, jelikož snaha je především zajistit příjemné a snadné nakupování, aniž by ohrozilo vztah se zákazníky. Tento prozákaznický přístup udržuje loajalitu zákazníků, i když některé zlozvyky mohou v očích některých zůstat kontroverzní.

Kam dál?

Umírání za zdmi nemocnic, kde se z lidských bytostí stávají pacienti, čísla a diagnózy. Proč neumíme říct sbohem a co to dělá s naší duší

Občanské poradny zažívají nápor lidí : Přibývá těch, kteří nezvládají splácet životní náklady a dluhy

Proč zmrazit chléb? Zlepšuje trávení a snižuje krevní cukr

4 typy žen, které přitahují psychopaty. Nepatříte mezi ně?

Podle vědců dokáže lidské tělo vnímat příchod smrti díky čichu. Nos dobře ví, kdy se blíží konec

Další články