5 největších zlozvyků zákazníků : : Děti jí nezaplacené rohlíky, dospělí si stříkají parfémy či mačkají ovoce. Jak na to reagují supermarkety ?

9222
Sdílejte

V supermarketech často dochází k situacím, kdy zákazníci zapomínají na to, že zboží, které si prohlížejí a zkoušejí, je majetkem obchodu až do chvíle, kdy je zaplaceno. To zahrnuje různé zlozvyky, které mohou být z hlediska obchodních pravidel problematické. Takovou situací může být například to, když rodiče svým dětem dávají jíst pečivo nebo pít nápoj před tím, než dorazí k pokladně, kde za toto zboží zaplatí. Dalším běžným chováním je, že si dospělí zkouší parfémy nebo deodoranty, aniž by měli v úmyslu je zakoupit. Někteří spotřebitelé také neodolají mačkání ovoce, aby zjistili jeho zralost.

Kam dál?

Podle vědců dokáže lidské tělo vnímat příchod smrti díky čichu. Nos dobře ví, kdy se blíží konec

Otřesného chování se na dovolené : Čech v Egyptě vyryl jméno „Láďa“ do krunýře želvy. Vrchol krutosti, zuří lidé

Tragické úmrtí českého chlapce v Německu: Policie již zná výsledky pitvy. Roli hrál poslední vlak

10 běžných věcí, které nosí smůlu. Dávejte pozor na sůl, suvenýry z cest i divné dárky. Máte je doma i vy!

Průzkum ukázal, že muži v seznamkách míří příliš vysoko. Jsou nároční a proto zůstávají sami

Další články