V supermarketech často dochází k situacím, kdy zákazníci zapomínají na to, že zboží, které si prohlížejí a zkoušejí, je majetkem obchodu až do chvíle, kdy je zaplaceno. To zahrnuje různé zlozvyky, které mohou být z hlediska obchodních pravidel problematické. Takovou situací může být například to, když rodiče svým dětem dávají jíst pečivo nebo pít nápoj před tím, než dorazí k pokladně, kde za toto zboží zaplatí. Dalším běžným chováním je, že si dospělí zkouší parfémy nebo deodoranty, aniž by měli v úmyslu je zakoupit. Někteří spotřebitelé také neodolají mačkání ovoce, aby zjistili jeho zralost.
Kam dál?
- Pravidlo „prvních tří minut“, které musí znát všichni rodiče
- Vláda se rozhodla zavést regulaci pro influencery a tvůrce obsahu na sociálních sítích, kteří mají velký dosah. Mají vliv jako televize, říká Nacher
- V případu šéfa dopravní policie Jiřího Zlého došlo k posunu. Rodina zvažuje tvrdou odvetu
- Češi zuří! Tohle se nedělá. Kaufland udělal strašnou věc. Tam už mě nikdo neuvidí !