Chtěl jsem lidi odškodnit za vzniklé problémy, ale cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly.“Situace se ještě zhoršila, když si zákazníci začali stěžovat na různé problémy, včetně jídel, která snědli již před měsícem. Firma proto musela vydat další prohlášení, ve kterém upřesnila, že na milion rublů mají nárok pouze ti zákazníci, kteří nahlásili své potíže Rospotrebnadzoru a pouze v případě, že se prokáže spojitost s jídlem z Žizňmartu.
Kam dál?
- LIDL varuje zákazníky: Z prodeje stahuje tuto závadnou zeleninu !
- Pes v útulku se snaží dát svou tlapku každému, kdo projde kolem, v naději na adopci
- Česká policie se stala terčem posměchu tuningářů. Jen přihlížela. Nestíhala. A to doslova
- Z Ukrajiny přijde nová vlna uprchlíků. Expert řekl, kdy a kolik jich dorazí