Chtěl jsem lidi odškodnit za vzniklé problémy, ale cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly.“Situace se ještě zhoršila, když si zákazníci začali stěžovat na různé problémy, včetně jídel, která snědli již před měsícem. Firma proto musela vydat další prohlášení, ve kterém upřesnila, že na milion rublů mají nárok pouze ti zákazníci, kteří nahlásili své potíže Rospotrebnadzoru a pouze v případě, že se prokáže spojitost s jídlem z Žizňmartu.
Kam dál?
- Umírání je ve skutečnosti nádherné, shodují se lidé, kteří zažili klinickou smrt
- „Má pouhé tři roky a kdybych ho nedržela za ruku, myslela jsem si, že by se rozpadl na tisíc kousků“…
- Magická tetování: Mohou nás chránit před nebezpečím?
- Na bankovkách pro řemeslníka si pochutnal pes. Majitelé pak skládali hodně drahé puzzle