Ruský supermarketový řetězec Žizňmart v Jekatěrinburgu se stal centrem pozornosti kvůli neobvyklému incidentu koncem května. Mnozí zákazníci si stěžovali na závažné trávící problémy po konzumaci jídel zakoupených v těchto obchodech. Někteří z nich kontaktovali ruský úřad na ochranu spotřebitelů, Rospotrebnadzor.V reakci na tyto stížnosti Žizňmart slíbil, že postiženým zákazníkům vyplatí kompenzaci ve výši jednoho milionu rublů (asi 260 tisíc korun), pokud se prokáže, že problém skutečně způsobil jejich potravinářský sortiment.
Kam dál?
- Čeká nás nejpekelnější léto za posledních 10 let? Meteorologové v tom mají jasno: Připravte se na nejhorší!
- Cigareta na balkoně není snadná věc. Soused je v právu a balkon vám nepatří
- Děti tráví na mobilu a počítači stále více času, nejvyšší nárůst závislostí je u jedenáctiletých
- Smysl pro tumor dojal diváky: Brečeli, že něco tak silného v televizi ještě nikdy neviděli