Ruský supermarketový řetězec Žizňmart v Jekatěrinburgu se stal centrem pozornosti kvůli neobvyklému incidentu koncem května. Mnozí zákazníci si stěžovali na závažné trávící problémy po konzumaci jídel zakoupených v těchto obchodech. Někteří z nich kontaktovali ruský úřad na ochranu spotřebitelů, Rospotrebnadzor.V reakci na tyto stížnosti Žizňmart slíbil, že postiženým zákazníkům vyplatí kompenzaci ve výši jednoho milionu rublů (asi 260 tisíc korun), pokud se prokáže, že problém skutečně způsobil jejich potravinářský sortiment.
Kam dál?
- Bezohledné mámy na rodičovské dovolené okupují školky. Zaměstnané matky jsou naštvané
- Čeká nás nejpekelnější léto za posledních 10 let? Meteorologové v tom mají jasno: Připravte se na nejhorší!
- Síť mobilního operátora VODAFONE hlásila po celé republice OBŘÍ VÝPADEK. Restartujte telefony, vzkazuje operátor
- Čím více jsou děti na čerstvém vzduchu, tím více protilátek se jim vytvoří v těle. Děti potřebují bakterie