Názor pokladních na zákazníky: Jsou nepříjemní, arogantní, nevychovaní a myslí si, že jim patří svět

1341
Sdílejte

Světlé okamžiky

Samozřejmě, že ne všichni zákazníci jsou arogantní a nezdvořilí. Někteří dokáží svým milým chováním zvednout náladu a zpříjemnit den. Například mladý chlapec, který řekl pokladní, že je krásná, nebo zákazníci, kteří projevují vděčnost a respekt. Tyto okamžiky pomáhají pokladním vyrovnat se s těžkými dny.Je důležité připomenout, že všechno je o slušném chování, toleranci a respektu na obou stranách. Jen tak se může zlepšit atmosféra mezi zákazníky a pokladními, což by vedlo ke spokojenějším nákupům i pracovním dnům.

Kam dál?

Vláda se rozhodla zavést regulaci pro influencery a tvůrce obsahu na sociálních sítích, kteří mají velký dosah. Mají vliv jako televize, říká Nacher

Konikleců v posledních letech ubývá, protože část z nich turisté zašlapou : Děti na odrážedlech a pikniky. Místní z Trnavy na Třebíčsku vytáčí návštěvníci atrakce

Věk dožití Čechů se prodlužuje a zároveň ubývá těch, kteří na budoucí důchodce vydělávají

Cítím se být sanitkou : Dominik promluvil o své diagnóze. Zastání našel u lékaře Dvořáka

Co bychom nikdy neměli říkat doktorovi ? Zdravotníci varují před těmito nebezpečnými slovy

Další články