Názor pokladních na zákazníky: Jsou nepříjemní, arogantní, nevychovaní a myslí si, že jim patří svět

1133
Sdílejte

Světlé okamžiky

Samozřejmě, že ne všichni zákazníci jsou arogantní a nezdvořilí. Někteří dokáží svým milým chováním zvednout náladu a zpříjemnit den. Například mladý chlapec, který řekl pokladní, že je krásná, nebo zákazníci, kteří projevují vděčnost a respekt. Tyto okamžiky pomáhají pokladním vyrovnat se s těžkými dny.Je důležité připomenout, že všechno je o slušném chování, toleranci a respektu na obou stranách. Jen tak se může zlepšit atmosféra mezi zákazníky a pokladními, což by vedlo ke spokojenějším nákupům i pracovním dnům.

Kam dál?

Školačky se nudily. U Otavy rozebíraly protipovodňové zábrany, které měly chránit okolí před případnými záplavami. Šrouby házely do řeky

Domácí porod v Plasích má dohru : Otec má smůlu, Evelínku dostali pěstouni

Odbornice šokovala svým názorem, který rodičům radí, aby své děti před přebalením žádali o svolení : Jmenovala chyby při výchově

AKTUÁLNĚ : Srážka dvou vlaků v Praze. Na místě je velký počet zraněných

Při policejní honičce zemřela mladá žena. Den poté se mužům zákona ozval její otec. Co jim vzkázal?

Další články