Názor pokladních na zákazníky: Jsou nepříjemní, arogantní, nevychovaní a myslí si, že jim patří svět

1312
Sdílejte

Světlé okamžiky

Samozřejmě, že ne všichni zákazníci jsou arogantní a nezdvořilí. Někteří dokáží svým milým chováním zvednout náladu a zpříjemnit den. Například mladý chlapec, který řekl pokladní, že je krásná, nebo zákazníci, kteří projevují vděčnost a respekt. Tyto okamžiky pomáhají pokladním vyrovnat se s těžkými dny.Je důležité připomenout, že všechno je o slušném chování, toleranci a respektu na obou stranách. Jen tak se může zlepšit atmosféra mezi zákazníky a pokladními, což by vedlo ke spokojenějším nákupům i pracovním dnům.

Kam dál?

Jak si zajistit klidný spánek díky správné večeři: Co jíst, abyste rychle usnuli a spali nerušeně

Česko jako černá skládka německého odpadu. Jak dostat ilegální odpad z Německa do Česka? „Snadno,“ říká německý novinář

Nová data policie jsou alarmující : Sedm dětí chystalo vážné útoky

Řetězec s elektronikou Okay zkrachoval. Nepomohlo ani zavírání prodejen. Končí tak několik pokusů o záchranu

Od března platí úplný zákaz pálení trávy a listí na zahradě. Za přestupek lze uložit pokutu až 50 000 kč

Další články