Podle zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání platí, že moderátoři zpravodajských pořadů nesmí účinkovat v televizních reklamách. Přesto se známá moderátorka Televizních novin na TV Nova Lucie Borhyová stala tváří nejen prestižní francouzské automobilky, ale nově i českého výrobce kabelek a batohů.V minulosti se Borhyová v rozhovoru pro časopis Sedmička svěřila, že kvůli přísným podmínkám musela odmítnout mnoho lukrativních nabídek na reklamy, ať už šlo o zubní pasty, vlasové produkty nebo šperky.
Kam dál?
- Milena Dvorská se stala matkou během studií. Dcera ji nenáviděla. Krampol po ní toužil
- Nově zvolený europoslanec Filip Turek čelí problémům se stavebním úřadem kvůli nelegálnímu rozšíření zahradního domku. Úřad zahájil řízení, aby stavbu odstranil
- Fanoušci seriálu M*A*S*H v slzách: Oblíbená herečka podlehla rakovině!
- Pomohl jim? Počet Putinových odpůrců a kritiků, kteří předčasně opouštějí svět, stále přibývá