Hlavní fasádu tvořilo obrovské okno o rozměrech 30 x 18 metrů. Denní návštěvnost dosahovala v průměru 35 tisíc lidí, před Vánoci až dvojnásobek. Během největšího náporu se musel vstup omezovat. V Bílé labuti se prodávalo široké spektrum zboží od parfémů, přes látky, konfekci až po nábytek. Konaly se zde i výstavy uměleckých děl a módní přehlídky.V posledních letech sláva obchodního domu poněkud vybledla, ale plánovaná rozsáhlá rekonstrukce by mu měla vrátit lesk a proměnit ho v moderní nákupní galerii s revitalizovaným okolím. I přes určitý úpadek zůstává Bílá labuť důležitou architektonickou památkou a připomínkou golden éry pražských obchodních domů.
Kam dál?
- Měly se děti za totáče líp, než se mají děti v době internetové?
- Zavzpomínejme na kočárky, ve kterých se vozila miminka za komunismu : Vanička, kukaň, osmipérák, barevná Liberta i kočár s okénky
- Jak se žilo maminkám za dob socialismu: Nebyla jednoduchá doba. Nebo ano?
- Zavzpomínejte si s námi na dětství. Jaké byly retro ozdoby našich babiček