Hlavní fasádu tvořilo obrovské okno o rozměrech 30 x 18 metrů. Denní návštěvnost dosahovala v průměru 35 tisíc lidí, před Vánoci až dvojnásobek. Během největšího náporu se musel vstup omezovat. V Bílé labuti se prodávalo široké spektrum zboží od parfémů, přes látky, konfekci až po nábytek. Konaly se zde i výstavy uměleckých děl a módní přehlídky.V posledních letech sláva obchodního domu poněkud vybledla, ale plánovaná rozsáhlá rekonstrukce by mu měla vrátit lesk a proměnit ho v moderní nákupní galerii s revitalizovaným okolím. I přes určitý úpadek zůstává Bílá labuť důležitou architektonickou památkou a připomínkou golden éry pražských obchodních domů.
Kam dál?
- Dovolená za socíku? Autokempy, chaty, konzervy, rekreační zařízení ROH i nudistické pláže v NDR
- Jaké bývaly tehdy hodiny tělesné výchovy a jak probíhaly a co všechno musely děti dodržovat. Povinné trenýrky a jarmilky, otravný šplh a potrhané žíněnky
- Pamatujete hospody v 80. letech ? Frčely čtyřky, pivo, guláš se šesti, gothaj s cibulí a dršťková polévka!
- Odpadlík Lorenzo Lamas se nesmířil se stárnutím a zohyzdil se plastikami. Dnes byste ho nepoznali







