Šok pro zákazníky Lidlu: Revoluční změna v prodejnách Lidlu. Po příchodu do obchodu zůstanete zaskočeni

20009
Sdílejte

V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.

Kam dál?

Sledujte těchto pět náznaků a zjistíte před čím vás chce váš anděl strážný varovat

Opilý muž na Zlínsku vyhrožoval vystřílením dětí ve školách

Tisíce Slováků otrávil start hokejového MS : „Hanba Čechom.“ rozléhalo se areálem. Stovky lidí začaly naštvaně odcházet

Proč jsme schopni riskovat život pro pěkné selfie ? Bizarní smrt kvůli fotkám

Rodiny obětí z univerzity nedostanou odškodné pokud nepřiznají majetek

Další články