V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- HROZNÉ !!! Bezcitní pytláci zastřelili vzácné bílé žirafy : Na celém světě byly jenom tři
- Tragédie ! Obrovské neštěstí na horách: Tři mrtví a devět zraněných !
- Rande této ženy nedopadlo podle představ – zatkla jí policie! Co se stalo?
- Těchto 10 věcí muži NENÁVIDÍ na ženách ! Bod č. 3 se jim doslova hnusí ! Děláte ho?