V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- Tato fotka s pejskem obletěla celý svět! Když pochopíte proč, vaše oči se zalijí slzami…
- Tři chorvatské pláže byly uzavřeny: Katastrofální výsledky kontroly!
- Matka nekupuje svým dětem vánoční dárky, protože chce, aby žily ve skutečném světě
- Podrobnosti případu vraždy v Klánovicích : Šlo o pomstu ? Oběť dostala čtyři kulky do hlavy