Šok pro zákazníky Lidlu: Revoluční změna v prodejnách Lidlu. Po příchodu do obchodu zůstanete zaskočeni

48563
Sdílejte

V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.

Kam dál?

Ryanair ruší stovky letů. Mohutná stávka dispečerů zasáhla dovolenkové plány

Jak často byste měli mít pohlavní styk v manželství? Pokud je to méně než TOTO ČÍSLO, hrozí riziko rozvodu!

NASA zveřejnila pochmurnou prognózu o konci života na Zemi

Na jihu Moravy mají lidé kvůli suchu zákaz zalévat zahrady. Hrozí pokuty

Tohle vám může zničit vztah! 6 věcí, které muži na ženách nemají rádi

Další články