V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- Rodiče promluvili po smrti Jakoubka v táboře: Jediné přání !
- Muž na pláži fotil svojí ženu v 9. měsíci. Když však uviděl, co vyfotil, zůstal v ÚŽASU!
- Je ošklivý jako opice? Nevadí, jen mizivé procento žen si myslí, že muž má mít hezkou tvář
- V polském uhelném dole zůstalo po silném otřesu okolo 40 horníků