V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- Alžběta jako 6letá dívka začala včelařit, nyní je hrdou majitelkou 9 úlů
- Chlápek se uchází o práci na místním úřadě…
- Oslava maturity se proměnila v masakr poté, co autobusu převážejícímu studenty selhaly brzdy. Jízda smrti stála život 11 lidí
- „Fuj, ty zase smrdíš!“ aneb Péče o seniory v domovech důchodců v mnohém selhává