Lidl přichází s novinkou, která by mohla změnit způsob, jakým nakupujeme. V některých svých německých obchodech, začínající pilotním projektem v Bietigheim-Bissingen, zavádí samoobslužné pokladny.Tato změna není pouze kosmetická; jde o strategický krok, který může zlepšit zákaznický zážitek a zároveň efektivitu prodejny. Na rozdíl od Velké Británie a Švýcarska, kde Lidl využívá technologie společnosti Diebold Nixdorf, v Německu se rozhodl pro hardware od švýcarského specialisty 4POS ve spojení s platformní strategií.
Kam dál?
- Kvůli extrémnímu vedru umírají v Řecku turisté, další se pohřešují
- Předpovědi Baby Vangy se pro rok 2024 naplnily už po 4 měsících. Jedna z předpovědí Nostradama se má stát za pár dnů
- Vědci tvrdí: Páry, které se hodně hádají, se opravdu milují
- Senioři by měli dostávat potvrzení způsobilosti k jízdě na bicyklu