Lidl přichází s novinkou, která by mohla změnit způsob, jakým nakupujeme. V některých svých německých obchodech, začínající pilotním projektem v Bietigheim-Bissingen, zavádí samoobslužné pokladny.Tato změna není pouze kosmetická; jde o strategický krok, který může zlepšit zákaznický zážitek a zároveň efektivitu prodejny. Na rozdíl od Velké Británie a Švýcarska, kde Lidl využívá technologie společnosti Diebold Nixdorf, v Německu se rozhodl pro hardware od švýcarského specialisty 4POS ve spojení s platformní strategií.
Kam dál?
- Kvůli ruskému výpadku má Česko rezervy ropy jen na 60 dní
- Mladá žena na letišti byla nucena se rychle odlíčit, protože skener nepoznal její obličej. Personál ji arogantně dirigoval
- Češka v Itálii nechala děti v autě a šla lyžovat: Pláč čtyřletého syna přivolal policisty, ženě teď hrozí vězení
- Nemoc jí dala stovky nádorů – Lidé se jí ptají, proč má děti