Nedaleko polsko-české hranice se rozprostírá supermarket, který by většinu dní mohl procházet za klidné nákupní centrum, kde místní obyvatelé zařizují své denní potřeby. Ovšem realita je zcela jiná. Polský supermarket Biedronka se stává arénou, kde se odehrává každodenní nákupní drama, a hlavními aktéry jsou Češi. Hned při příjezdu je jasné, že obvyklé nákupní zvyklosti jsou tu výjimečně narušeny. Parkoviště přetéká automobily s českými poznávacími značkami a hledání volného místa se mění v trpělivostní zkoušku. Nákupní vozíky jsou nedostatkovým zbožím a atmosféra v supermarketu má spíše charakter výprodejové horečky než klidného vybírání zboží. V obchodě vládne chaos. Fronty u pokladen jsou dlouhé a napjaté, s nákupními košíky přetékajícími potravinami a domácími potřebami. Čeští zákazníci, kterých je zde většina, se prohánějí mezi regály a snaží se co nejrychleji získat produkty, které jsou v Polsku výrazně levnější než doma. Předmětem jejich zájmu jsou zejména maso, mléčné výrobky, cukrovinky a alkohol.