Tisíce lidí našli za stěračem kalhotky se vzkazem. Šlo o velmi povedenou reklamu

901
Sdílejte

Výrobce uvedl, že cílem bylo ukázat, že jejich spodní prádlo je nejen pohodlné a cenově dostupné, ale také vyrobené z materiálů šetrných k životnímu prostředí. A jako bonus, v případě nespokojenosti nabídli možnost vrácení peněz do 30 dnů od první objednávky. Tato kampaň je příkladem toho, jak může být kreativita v marketingu efektivní. I když některé páry mohly kvůli nedorozumění zažít nepříjemné chvíle, většina lidí se nakonec shodla na tom, že šlo o vtipnou a dobře promyšlenou akci, která značce pomohla získat publicitu a nové zákazníky.

Kam dál?

Zastavilo se mu srdce na osm minut. Muž popsal, co viděl na onom světě

Pravidelně ponocujete? Podívejte, jaké nemoci hrozí lidem, kteří chodí spát pozdě!

Klímovi mizí z Ulice: Bude to ale definitivní? „Mrzelo mě to,” říká představitelka Ivy

Meteorologové se děsí nového jevu nad oceánem: Zima bude tvrdší, než čekali

V posledních týdnech ochránci zvířat zaznamenali zvýšený úhyn kachen i labutí : Lidé krmí ptáky pečivem

Další články