Tisíce lidí našli za stěračem kalhotky se vzkazem. Šlo o velmi povedenou reklamu

871
Sdílejte

Výrobce uvedl, že cílem bylo ukázat, že jejich spodní prádlo je nejen pohodlné a cenově dostupné, ale také vyrobené z materiálů šetrných k životnímu prostředí. A jako bonus, v případě nespokojenosti nabídli možnost vrácení peněz do 30 dnů od první objednávky. Tato kampaň je příkladem toho, jak může být kreativita v marketingu efektivní. I když některé páry mohly kvůli nedorozumění zažít nepříjemné chvíle, většina lidí se nakonec shodla na tom, že šlo o vtipnou a dobře promyšlenou akci, která značce pomohla získat publicitu a nové zákazníky.

Kam dál?

Jak často byste měli mít pohlavní styk v manželství? Pokud je to méně než TOTO ČÍSLO, hrozí riziko rozvodu!

NASA zveřejnila pochmurnou prognózu o konci života na Zemi

Na jihu Moravy mají lidé kvůli suchu zákaz zalévat zahrady. Hrozí pokuty

Tohle vám může zničit vztah! 6 věcí, které muži na ženách nemají rádi

Armáda chce nové polní kuchyně. Ministerstvo obrany proto rozjelo ve velkém nákupy nových kuchyní za více než čtyři miliardy korun

Další články