Tisíce lidí našli za stěračem kalhotky se vzkazem. Šlo o velmi povedenou reklamu

948
Sdílejte

Výrobce uvedl, že cílem bylo ukázat, že jejich spodní prádlo je nejen pohodlné a cenově dostupné, ale také vyrobené z materiálů šetrných k životnímu prostředí. A jako bonus, v případě nespokojenosti nabídli možnost vrácení peněz do 30 dnů od první objednávky. Tato kampaň je příkladem toho, jak může být kreativita v marketingu efektivní. I když některé páry mohly kvůli nedorozumění zažít nepříjemné chvíle, většina lidí se nakonec shodla na tom, že šlo o vtipnou a dobře promyšlenou akci, která značce pomohla získat publicitu a nové zákazníky.

Kam dál?

Česko dostalo úkol. Máme začít ve školách učit děti slovensky

Šokující zpověď psychologa : Puberťáci nemají soucit a nenávidí rodiče. Mění se jim mozek

Školní vzpoura na Frýdecko-Místecku: Děti kopaly do dveří ředitelny, vedení muselo zavolat policii

Matka vyhodila dvě malé dcerky na ulici. Řekla jim, ať se o sebe postarají samy a doma vyměnila zámky

Zákaz spalovacích motorů v roce 2035 padá: Bruselu došla trpělivost, rozhodl dopis z Berlína

Další články